Getting ready

Håller på som bäst och fixar mig klar inför julfesten med jobbet! Är riktigt taggad, ska bli kul att få bekanta sig lite mera med alla :) Ser ni förresten hur sjukt långa mina fransar har blivit?? Allt tack vare mitt älskade fransserum, gör underverk! 

På julfesten blir det först middag på Amarillo och sedan förflyttar vi oss till Aschan caféet där vi kommer vara resten av kvällen och där kommer det delas ut årets titlar och secret santa presenter! Kommer bli så kul att se vem som vinner årets titlar! 

Nu ska jag fixa mig klart och sedan bege mig mot stan där jag ska hämta upp klänningen jag ska ha ikväll! 


Michelle    •  

Åh vilka härliga bilder!

Dixi Wonderland    •  

Älskar färgerna på ögonskuggspaletten :D
Undrar dock varför du inte fyllt i hela brynet? :)

Amanda Forsman    •  

Så kul med julfest :)

Linn Strömberg    •  

Åh vad roligt! och så fin du är <3

Svar: Tack fina du <3
Henrietta Nylund

N A T H A L I E    •  

Åh va kul, så fin du blir! :)

ByJuliaP    •  

Hoppas du får det jättekul

Svar: Tack så mycket! Det var verkligen en kul kväll :)
Henrietta Nylund

Jenni    •  

Jisses vilka fina fransar! Vad är det för serum du använder? :)

linah    •  

fina du!! älskar paletten:D

Dixi Wonderland    •  

Anledningen till varför jag frågade var för att jag också har ärr i mitt högra ögonbryn :) Blev biten i ansiktet av en hund när jag var 8 år så dom fick klippa bort hela ögonbrynet och sy ihop det igen. Jag vet att det är förbannat svårt att fylla i just där ärret är. Mitt ärr är precis i mitten av brynet där kurvan är vilket gör de svårt att få bra linjer men för mig funkar det att ta en ögonbrynspenna (använder en från HM) och sen skugga med en ögonskugga över. Du kanske redan har testat detta men jag tycker verkligen det fungerar bra :)

N    •  

Jaha du bor där!!! Konstig fråga men finns det någon möjlighet att du skulle kunna skicka den till mig och jag för över pengar till dig för det? Skulle vara grymt att ha den själv, vet dock inte om den säljs längre och du kanske inte har tid heller hehe! Värt att fråga ändå :)

Emelie Pahlin    •  

Åh, vill ha den highlightern från The Balm :)

Emmy's Life    •  

Oooh, varifrån är din palett? Så fina färger :)

Julia    •  

kul! :)

Ronja Flygare    •  

jättefint smink :) vad använder du för fransserum om man får fråga? vill också ha längre fransar själv

http://siliiins.blogg.se    •  

Kul med Julfest :)

Linda Nyholm    •  

Vilket ögonfransserum använder du? Jag vill också ha sådär långa fransar :D Och en till fråga, varifrån är ögonskuggspaletten? :)

Anonym    •  

gud vad mysigt med julfest! :D

Sannal    •  

Vilket fransserum?

Emma Engström    •  

Åh, vad är det för fransserum du använder? Och vad är det för någon fin palett? :D Kram

Pauline Hurtig    •  

fint!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!