Galan 2015

Igår var jag och Jennifer äntligen efter våra biljetter till Galan 2015! Så nu känns allt riktigt på riktigt och vi båda är supertaggade på att gå på galan! 
Klänningen är beställd, smycken är valda och nästan allt annat är på klart inför galan! Natalie kommer också med oss vilket blir riktigt kul! 

Ikväll kommer jag och William laga tacos, se på idol och bara ligga och ta det lungt! Efter första veckan på praktiken är jag helt slut, så kommer bli riktigt skönt att bara koppla av!

Vad ska du göra ikväll?


Prietha    •  

Så skönt med chillkväll!

Johanna    •  

sv: Ja verkligen!!

Skönt med en lugn kväll :)

Linn Strömberg    •  

Härligt! :D

Isabella    •  

så kul! :)

Amanda    •  

Åh vad roligt :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Vad kul med galan! :)

linah    •  

men va kul:D!! haha låter som att du överlevde fredag den 13;)!! <3

VERONICA - fashionblog    •  

Men så härligt! Vad roligt!! :) Hoppas du får en superfin lördag tjejen!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Vad roligt! :)

Pauline Hurtig    •  

vad roligt :)

Julia    •  

så kul :)!

V I L M A L A ♔    •  

Det lät kul! Jag ska försöka ta igen lite plugg ;) ♥

Sannal    •  

Men åh vad kul!!!

Jhennifer    •  

Låter som en perfekt kväll

Amanda Engberg    •  

Så roligt! :)

Isabella    •  

sv: tack så mycket!

daniela    •  

ses på galan! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!