Galan 2015 goodiebag

Här ovan ser ni vad som fanns inne i goodiebagen från galan! En välfylld och riktigt rolig goodiebag! 
Min favorit i goodiebagen var kaffemuggen! Locket är av silikon så det är lätt att ta bort, och denna hade jag tänkt ha som vanlig mugg hemma. Riktigt snygg design har den, riktigt praktisk!
Blev också riktigt taggad över deoderanten, shimmer bodylotionen från Dermoshop och disktrasan!
 
Det fanns även massor av presentkort och rabatter i påsen och några av dom ser ni på bilden ovan! Det är inte ens nära hälften av vad man fick, det var så sjukt mycket olika roliga rabatter man får ta del av, så nu blir det julshopping! 
 
Denna goodiebagen får
♥♥♥♥/
4/5 poäng av mig! Den skulle ha fått fulla poäng ifall det skulle ha funnits flera ''gratissaker'' eller vad man nu ska kalla det, eftersom att dom blev jag mest taggade över och kommer ha användning av. Men denna goodiebag är sjukt bra ändå och är supernöjd med den! Ida-Marie och Maria har verkligen lyckats!


Embla Sofia - Blivande mamma    •  

Bra saker! Älskar disktrasan xD

Sannal    •  

Åh vad bra grejer!!!!!

Catrin Monica Sandberg    •  

Vilken härlig goodie bag :)

Pauline Hurtig    •  

kul med goodiebag!

linah    •  

åhh va nice! <3

Amanda    •  

Åh vad fin goodiebag! Bra grejer!

ERCI    •  

Åh vad härliga saker!
ha det bäst, kram.

Mathilda    •  

Bra blogg. Ponnylucky.blogg.se

Amanda Forsman    •  

Kul med goodiebag :)

N    •  

Kul med goodiebag!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vilken härlig goodie!!

Linn Strömberg    •  

vad rolig goodiebag ^^

Mathilda- PHOTOGRAPHS    •  

Så kul!

Jag har en tävling just nu på bloggen där man har möjligheten att vinna ett mobilskal. Kika gärna in och delta om du har lust! :)

Dixi Wonderland    •  

Kul med goodiebag :D Bättre än inget ;D

N    •  

Svar: Åh vart såg du Trendi Magazine? :D Vill försöka få tag på den men trodde den bara såldes i FInland!

LINNEA    •  

Kul med goodie bag!

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Vilken bra goodie bag! :)

linah    •  

sjukt bra grejer:D! <3

JUNITJEJ    •  

Vilken trevlig goodiebag!!!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!