Egendesignat skal

Här på bilden ovan ser ni mitt nya egendesignade skal som jag fick hemskickat i samarbete med GoCustomized! Jag funderade ett bra tag på vilket motiv jag skulle göra, men till slut använde jag hemsidans färdigtdesignade motiv, alltså ett marmormotiv, och skrev sedan mina initialer för att göra det mera personligt!
 
Jag är supernöjd med hur motivet blev och även över kvalitén hittils! Skalet ser lite glansigt ut, men det känns rätt så matt vilket jag gillar. Skalet hålls i handen riktigt bra och är inte halt som vissa andra skal lätt kan vara.
Jag har ju designat flera skal förut men detta var en av mina absoluta favoriter och blev riktigt nöjd med det då det är så simpelt men ändå visar lite av mig i det.
 
Kan verkligen tipsa om att göra ett eget skal till julklapp! Du kan designa ett till dig själv, någon kompis eller familjemedlem till exempel! Så kul och presonlig gåva som man har med sig över allt! Sedan går det ju också att beställa till utlandet lätt via deras hemsida, vilket är riktigt bra då det inte är så många hemsidor som alltid gör det. 
Jag själv har ju en iPhone 5/5s och här kan du designa ett iPhone 5/5s skal, men det finns skal till väldigt många andra märken och modeller!


Linn Strömberg    •  

Så grymt!

Julia    •  

så fint! :) och bra sida!

MALIN    •  

Vilket fint skal! Marmor fungerar ju verkligen till aaaaallt! Kram

Catrin Monica Sandberg    •  

Åh vad fint det blev! Är jätte sugen på att göra ett själv!

ebba    •  

så snyggt!
svar: tack så mycket :) kram

Anita    •  

Snyggt!

Cissi    •  

Snyggt! Jättekul med egen design på skalet

Emma Engström    •  

Sjukt snyggt det är :D

Pauline Hurtig    •  

fint, jag har ett transparent så gör jag massa egna i papper :)

Rebecka    •  

Fint :)

Svar:
Ja, verkligen :(

Kram

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Superfint!!

Ronja Flygare    •  

snyggt :)

Amanda Engberg    •  

Så fint! :)

daniela    •  

så himla snyggt!!!

thaipinnen    •  

fint!

Linnéa Thell Jansson    •  

riktigt snyggt!!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!