Resa bokad!

Två senaste från min instagram, @itsettabitch heter jag där!
Oj vilken dag alltså! Har nästan hela dagen jobbat och det har aldrig varit så lång kö som det var idag, kö ända till dörren i nästan 5 timmar, så nu är jag verkligen helt slutkörd och tänker bara vila resten av dagen.
 
Morgondagen är nu spikad och klar, vi kommer att åka med färjan över till Umeå med William imorgon! Har aldrig varit i Umeå förr så det kommer bli riktigt kul! Är mest taggad på att äta på MAX, haha! Så imorgon klockan 9 åker båten dit och så är vi där i några timmar före vi åker tillbaka hit till Vasa :) 
 
Vad har du gjort idag? :)


Victoria    •  

Idag har vi inte gjort speciellt mk. Tvättat, sett på serier & städat nere i kallförådet. Snart ska vi fika :)

Mia    •  

Gud vad roligt att du ska till umeå! Idag har jag faktiskt inte gjort någonting

ebba    •  

vad härligt!

svar: åh tack :) ja det är jag verkligen intresserad av!
kramis

Alice    •  

Vad roligt med en lite utflykt!! umeå är en helnice stad!

♫♪ sandra    •  

gott!

linah    •  

åh va kul:D
omg blev så sjukt sugen på glass nu med haha

Prietha    •  

Umeå är så himla fint och mysigt!

Malin / Inte vego, men    •  

Haha, gillar att du mest ser framemot MAX. Tips om du gillar sushi: restaurang Sagamaki, supergod sushi där.

Rebecka    •  

Åh vad gott!

Svar:
Förstår det :)

Ha en fin kväll ♡

Kram

Amanda    •  

Vad kul det lät! Har shoppat :)

Sara Ekman    •  

Kul :)

Sanne-Madeleine Håkansson    •  

Tack det måste jag verkligen :) kram

Anonym    •  

Oj vad stressigt det där lät, men kul med en liten trip! :3

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

God den glassen ser ut att vara. :) Hopas ni får det bra!

MALIN    •  

Vad roligt med Umeå :) Hoppas ni får det bra!

Siri |Diabitfit|    •  

Kul med resa :D

Vanessa andersson    •  

haha jag älskar också max hamburgare ;)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Gud vad gott med glass! :)

Erika    •  

Vad härligt att åka iväg lite :)

Pauline    •  

vad roligt! gott med MAX haha :D

sara    •  

Såå gott med glass! :D

Amanda Engberg    •  

Åh måste testa den glassen, älskar oreo! :)

Matilda Wikblom    •  

ALLTSÅ din kristallkrona!! Hur fin?? Inte är den nyproducerad eller? :)

Svar: Ja eller hur! Den är faktiskt bara tillfälligt där eftersom att mamma ska ha den i vårat stall här hemma så vi ska köpa en liknande bara att mindre till mig! Frågade mamma var hon köpte den och hon har nyligen köpt den från Clas Ohlson för ungefär 80€ :) Det var alltså en riktigt stor kristallkrona hon var ute efter då!
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!