Lyxiga hörlurar från Sudio

SUDIO TVÅ / SUDIO KLANG
Alltså hur fina är inte dessa hörlurar som kommer från Sudio? Det är ett rätt så populärt märke inom bloggvärlden och har läst på flera bloggar där de hyllar dessa hörlurar och har blivit så sugen på ett par själv! Mina favoriter är helt klart dom vita på bilden, så snygga med gulddetaljerna!
Ett stort plus är dessutom att man får med lite extra saker med hörlurarna, bland annat en liten ficka gjord av läder var man kan förvara dom!
 
Vill även nu passa på att berätta att Rabble har superbra erbjudanden just nu i dessa två kategorier: HÄR och HÄR! Det lönar sig alltid före man beställer på nätet att kolla ifall Rabble erbjuder någon rabatt!
 


Mathilda.nu    •  

Sjukt snygga ju!

Stina    •  

Åh vad snygga :)

Julia Wisniewska    •  

Åh såå snygga!

Petra Wikman    •  

Har aldrig ens hört talas om dem :o

Teresia Wåhlen    •  

åh vill verkligen ha sånna, speciellt dom vita.. Dessutom hur snygga som helst

linah    •  

åh så konstigt att jag aldrig hört talats om dom:O! men sjukt fina, speciellt dom vita:) dem gillar jag bäst

SV; jaa! haha förstår inte hur vissa tänker ibland xD

Alice    •  

Sååå snygga!!

ebba    •  

åh vad fina de vita är!

svar: tack fina du, de är verkligen inget roligt <3
kram

Amanda    •  

Vill ha sådana!

Sanne-Madeleine Håkansson    •  

tack så mycket fina du :D

skit fina hörlurar :D
ska kolla in dem :D

Annelie    •  

åh så snygga! :)

Sofia    •  

de är såå bra :D

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Vad fina :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

De är verkligen snygga de där!

Erika    •  

Snygga :)

Rebecka    •  

Dom är så fina! Älskar också dom vita :D

Svar:
Ja, verkligen!

Ha en jättefin helg ♡

Kram

sofft.blogg.se    •  

Så lyxigt det ser ut när man slänger på lite guldiga detaljer :D

Mandosa - Mode & Skönhet    •  

Hörlurar är allt något jag behöver införskaffa nya, snarast :)

Ida - foto & häst    •  

otroligt snygga!!

Vendela    •  

Åh vad fina! :)

Flisan    •  

Snygga :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!