Home inspiration

Bilder från Hemnet!
Alltså ååh vad jag blir sugen på att flytta in till en lägenhet och inreda den helt själv som jag vill! Det finns så mycket inspo på hemnet så man blir verkligen sugen på att göra något fint själv!
 
När jag såg den första bilden i kollaget så tänkte jag genast ''det där är så jag''! Det är exakt så som jag har planerat att min hall kommer att se ut mer eller mindre när jag flyttar hemifrån! Så sjukt fint!
Resten av allt i kollaget behöver jag väl inte ens förklara? Superfint alltihop!


Rebecka    •  

Åh så fint!

Svar:
Visst är dom :D

Kram

Vendela    •  

Vilka fina bilder! Somrigt och ljust liksom :)

Ebba    •  

Åh sänggaveln!!!

Svar: ja riktigt mysigt :)
Kram

Koehler - Skönhetsblogg    •  

så fint!

Vad kul att du tycker det! :)

Annelie    •  

såå härlig inspo!! :)

Sanne-Madeleine Håkansson    •  

aa de är ju de bästa med att ha lägenhet :D

Amanda    •  

Vilken härlig inspo :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Åh så härlig inspo. :)

Julia Wisniewska    •  

Åh vad härlig inspo!

Sara Ekman    •  

så fint :)

Alice    •  

Härlig inspo!

Vanessa andersson    •  

Åh jag kan titta i evigheter på likande bilder älskar inspiration :)

Erika    •  

Mycket fint!

Cicci    •  

Väldigt fint!!:D

Céline    •  

såå härliga inspiration!! Längtar så till att få flytta till mitt eget ställe och få inreda allt själv!! :)

Ida - foto & häst    •  

åh så fint! :D

Petra    •  

åhh, vad snygga bostäder!!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!