Äntligen sommarlov

Topp - BikBok / Byxor - Only / Armband - Guess
Nu har jag äntligen sommarlov! Helt sjukt att första året har gått så här snabbt?
Känns som om det har bara gått någon månad sedan jag började i en helt ny skola där jag inte kände någon på klassen, men oj så många fina vänner jag har fått från vår frisörklass och också från kombigruppen!
Är så tacksam och glad för detta år och ser redan fram emot att komma tillbaka till skolan nästa år och träffa alla igen! 
Nu är en tredjedel avklarat av frisörstudierna och ett steg närmare studenten också!
 
Är så redo för den här sommaren och allt den har att ge!


Malin Thorell - hobbyfotograf ♔    •  

Va skönt med sommarlov :)

Ebba    •  

Så himla fin, älskar toppen!

Svar: tack så mycket :)
Kramis

Alice    •  

Vad roligt! själv har jag några dagar kvar!

Prietha    •  

Gud så skönt!

Michelle    •  

Å vad skönt med sommarlov! :)

kram

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Åh vad härligt! :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine    •  

Du är såå fin!
Härligt med sommarlov! Njut ordentligt nu! :D

Svar: Åh tack så mycket! :) Ja, det ska jag :D
Henrietta Nylund

Linn Strömberg    •  

Åh lyllo! Själv måste jag vänta till 11e juni

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Oh, vad härligt! Vilken underbar känsla :) Om en vecka har jag också sommarlov wihuuu!

Ellen Gräntz    •  

Åh, har du redan fått sommarlov? Så himla härligt! :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Vad skönt med sommarlov, vad skönt det måste kännas!

Amanda    •  

Åh så skönt, längtar efter mitt sommarlov!

Nora Bååth    •  

Sjukt avis på dig då vi går i två veckor till..

Sara Ekman    •  

så härligt :)

Annelie    •  

åh vad härligt! :D

milina.blogg.se    •  

Vad skönt :D

Siri |Diabitfit|    •  

Åh så härligt :D

Anita    •  

Åh så underbart! :D

thaipinnen    •  

åh vad skönt!! :)

ISA    •  

Åh grattis vad skönt :D

Emelie    •  

Hej!

Bara så du vet så går det inte att klicka på nånting alls i din meny i Google Chrome (I internet explorer funkar länkarna under "Designen" och nedåt och i Firefox "Länkar" och nedåt). Det funkar dock bra i alla webbläsare när man går in på enskilda inlägg.

Ha det bra!

Helen    •  

Åhh va härligt

Ida - foto & häst    •  

åh har ni redan fått?? vad härligt!! :'D Får inte förrän den 12 hehe :D

sofft.blogg.se    •  

Härligt med lov :D
Snygg topp!

Angelica    •  

Vad skönt med sommarlov! :D

linah    •  

åh va härligt!!

Mizca    •  

Så skönt med sommarlov - jag har lite mer än 1 månad kvar innan min semester börjar .. =(










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!