Todays outfit

Här är några bilder på hur jag klädde mig idag! Hade på mina nya byxor från Gina som jag äälskar! Konstigt att jag inte har köpt såna förr då de verkar vara så populära? 
 
Jag brukar ju inte fota outfits och lägga ut hit till bloggen egentligen, vet inte riktigt varför? Tänkte ge det ett försök idag och blev väl helt okej nöjd med bilderna, man blir ju bättre med tiden! :)
 
Fick veta i morse att vi är lediga heela långa dagen imorgon och det låter som musik i mina öron! Morgondagen ska då antagligen spenderas med lunch med mami, ett gym besök och sedan att William kommer till mig över natten! Dagen kunde ju inte bli bättre!
 
Vill ni se mera outfits här i bloggen?
 
p.s. tack för alla gratulationer vi fick igår, ni är för söta! :)


ɑ n n i k ɑ    •  

Så snyggt :D

Emma    •  

Åh så snyggt, är lite avis på skorna! :')
Härligt att få en dag ledigt!

Tilde Lytholm    •  

Grymt snyggt! Älskar klockan, vart har du köpt den någonstans? :)

Emilia Sjödin    •  

snyggt! Har också den klockan, så snygg! :)

Amanda Engberg    •  

Sv: Tack så mycket! :)

Snyggt!

Hanna    •  

Snyggt, älskar jackan!

Amanda♥    •  

Superfin outfit! :)

Linnéa Alpsten    •  

Supersnyggt! Klockan var ju fantastisk! :D

Elin    •  

Riktigt snygg outfit! :)

Kajsa-Stina    •  

Så himla fin outfit! Älskar klockan verkligen! Verkligen i min smak! Och skorna är ju to die for <3 Tycker vita skor är såå snyggt!

Sussie    •  

Snyggt och vårigt!! :)

Pauline    •  

snyggt!

Josephine    •  

Snyggt!

Vano    •  

Snyggt!

Siri |Diabitfit|    •  

Snyggt!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Snyggt! :)

Daniela    •  

Superfin! :)

MATILDA ROSQVIST    •  

Så snyggt! :)

Erika    •  

Vad heter jeansen från gina? :)

sv. Fast det är inte kaffe!

linah    •  

åååh va fint:D°

Sara Ekman    •  

fint :)

Cecilia Johansson    •  

Snyggt!:D

Ellen    •  

Sjukt snyggt! Ser gärna fler outfits :)

Agnes    •  

Superduper fin blogg, och du själv också!

Svar: ååh tack ska du ha! :)
Henrietta Nylund

Rebecka    •  

Snyggt!

Svar:
Åh tack fina du :D

Ha en fin fredagskväll ♡

Kram

Jensvollen    •  

GRYMT snygg outfit snygging :D Älskar Nike skorna!
kramar

Amanda    •  

Jättefin outfit! Älskar klockan också :)

Hoppas du får en trevlig helg!

Annie    •  

Snygg outfit!! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!