Ny design

Ny header och lite småjusteringar på designen!
Headern är gjord av Milina och hennes blogg hittar ni HÄR! Hon gör headers gratis och blir alltid lika nöjd! Dock ska jag kolla upp med bredden då den inte riktigt vill samarbeta med resten av designen, men det fixar sig!
Bakgrunden ändrade jag från blå till en gråare som nu passar bättre med hela ''temat'' på bloggen tycker jag!
 
Annars så har jag luggit hemma heela dagen och haft spysjuka, så det har tagit supermycket på krafterna och har fortfarande inte fått i mig någon mat på hela dagen, bara druckit saft och vatten! 
Nu börjar det dock släppa då jag inte har spytt på några timmar, så hoppas verkligen det är över nu! Håller tummarna!
 
Vad tycker ni om den nyare designen?


Entrevista - Livet som student i England!    •  

Tjusig design, väldigt stilrent!

Amanda♥    •  

Verkligen suuperfin design!

Prietha    •  

SÅ himla fräsch den nya designen är!!

sofft.blogg.se    •  

Snyggt!

Karin    •  

Usch, vad jobbigt men skönt att det är bättre. Din design är jättefin :)

Amanda Engberg    •  

Sv: Ja faktiskt! Designen vart jätte bra :)

Elin    •  

Väldigt fin! :)

Alice    •  

Grymt snyggt det blev!
Krya på dig!!!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Vad fint det blev. :)

Siri |Diabitfit|    •  

Den blev jättefin!:D

Linnéa Pyrrö    •  

Åh du har så attans fint hår!!

Svar: Ååh tack, blir så glad :)
Henrietta Nylund

Erika    •  

Vad fin den var :)
och krya på dig!

sv. Va? Har filmen inte biopremiär i Finland samtidigt?

Josefine ♔    •  

Wiie! Snyggt! :D

Celine    •  

Det blev väldigt fint! :)

sara    •  

Snyggt! :D

Linnéa Alpsten    •  

Jättefint tycker jag! :D

Pauline    •  

superfint!

Linn Strömberg    •  

Åh milina är ju så duktig! Super snyggt blev det :D

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

snyggt

Ellen    •  

Blev jättefint ju :)

simones.se    •  

Krya på dig !!! :)

Lina    •  

Jättefin design! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!