Vill ha varmare väder!

 En lite närmare titt på min fina bikini från Todiefor Swimwear! Älskar deras bikinis, dom är ju såå snygga! Jobbigt bara att jag valde just denna modellen då de nyare modellena inte hade kommit ut än och jag gillar inte brännan man får i dom som är i trekant, men vad kan man? Jag passar på att sola ryggen alltid när jag har på denna, annars hatar jag att sola ryggen, haha!
 
Nu hoppas jag bara att sommaren ska komma igång på riktigt. Blir så sur och ledsen av att det har varit liksom max 18+ grader hittils och bara massor av blåst. Vill att det ska bli 25+ grader och sol och inga moln varenda dag så man kan börja sola ordentligt!


Rebecka    •  

Så fin!

Svar:
Åh, gör det :D

Kram

Annelie    •  

jättefin!:)

Mary    •  

Åh, så fin! Var hittade du den?

Alice    •  

Såå snygg bikini!

Kohlers - Profilbloggare på Improveme    •  

Snygg, men lite för likt underkläder för min smak! :)

SV Henrietta: Det passar riktigt bra nu under sommaren, så mycket snällare mot huden. Ska du testa någon är denna en riktigt bra variant. Enkel att jobba med och ett precis lagom pris. Använder du rabattkoden för du dessutom gratis frakt! Kram!

Olivia    •  

Ja håller med dig! Vill att det ska bli riktig sommar! Jättefin bikini!

Anonym    •  

Supersnygg, önskar mig också lite bättre väder!
Sv: ja, det är ju sant.

TIDSTJUVEN    •  

Åh vilken fin bikini! :) Nu är det bara sommarvärmen som fattas.

Johanna Svensson    •  

sjukt fin! Vill med ha varmare, åh det är ju juni och sommar.. vädret borde vara bättre :/

Emma    •  

Så himla fin! :)

Emelie Andersson    •  

åh vilken fin :)

sv: ja det var jätteroligt :D tack! :)

Ida - foto & häst    •  

åhh så otroligt fin!

Amanda    •  

Åh, vill såå gärna ha en likadan bikini!

Amanda Engberg    •  

Åh så fin! Det är typ likadant väder här, ingen sol alls.. :)

Caroline - mamma utomlands    •  

Så fin!!

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Åhh va fin den va :D Ha en fin dag :)

patriciac.blogg.se    •  

Deras bikinisar är så himla fina:)

N    •  

Vill också ha lite mer värme!

sofiaa    •  

Åh, vilken fin bikini!!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vill också att det ska bli varmt och skööönt! Speciellt nästa vecka, den här veckan jobbar jag så nu får det gärna vara molnigt, men nästa vecka vill jag ha massor av sol!

Sara Ekman    •  

Så söt :)

Anita    •  

Har också den där bikinin.. Så himla fin :D

sara    •  

Såå Snyggt! :D

Sam    •  

Jag gillar :)

Prietha    •  

Jättefin bikini! Här blåser det också sjukt mycket :/

Pauline    •  

så fint! varmare väder är verkligen efterlängtat!

HJJONSSON    •  

Snyggt!

Ellen Gräntz    •  

Superfin bikini!

Ida    •  

Så fin!

Viktoria Eriksson    •  

så snygg bikini! :)

Amanda    •  

Himla söt bikini! :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!