The striped dress

Stripes
Klänning HÄR / Skor HÄR / Väska HÄR 
En riktigt simpel outfit som jag skulle kunna tänka mig att ha på i sommar! En enkel randig klänning med det lilla extra, snygga och bekväma skor, stora solglasögon och en fin färg på läpparna! 
 
Jag älskar smyckena från MBMJ, har velat ha klockan nu i över ett år men har aldrig tagit tag i att köpa den så har bara dreglat över den, måste nog bli ett köp snart! Väskan i nude färg kommer från H&M och kostar endast 15€ / 150kr! Superbillig men ändå supernygg och enkel, tror jag kommer köpa den ifall den ser bra ut i affären!
 
Hur ser din sommaroutfit ut?


Annelie    •  

sååå snygg klänning! :D

Elin    •  

Enkelt men snyggt! Less is more ibland :)

ISA    •  

randigt är SÅ SÅ fint!

Ellie    •  

Fint! Gillar såna brillor men jag ser typ ut som en spion i dem haha xD

ebba    •  

så himla snyggt!

svar: tack så jättemycket :) kram

Anonym    •  

Härlig outfit

sandra    •  

snyggt!

Nellie    •  

Super snyggt!

Céline    •  

såå snyggt med randig klänning i sommar!!

Ida - foto & häst    •  

sjukt fint! :D

Emilia Sjödin    •  

snyggt!

Sarah    •  

Vilket fint kollage :)

S A N N A    •  

Åh vad fint!

milina.blogg.se    •  

Snyggt!

Anita    •  

Snygga skor :-)

Emma & Julia    •  

Supersnygg outfit, älskar klänningen och örhängena! Ha en fin fredag, kram<3

Sara Ekman    •  

Snyggt :)

så snyggt!!

Johanna Svensson    •  

Snyggt, gillar särskilt klänningen! :)

Viktoria Eriksson    •  

så snyggt! :)

Sanna | Beauty & Design    •  

Alltså huuur snyggt? Måste köpa mig en randig klänning :D

Linn Strömberg    •  

Så snyggt!

Amanda Engberg    •  

Så grymt snyggt! :)

Tezzo    •  

Riktigt snyggt!

linah    •  

omg klackarna:D!

Caroline Blomberg    •  

Så snygg outfit! Älskar klänningen!

Alice    •  

Riktigt snygg outfit!!
Läppstiftet var riiiiktigt snyggt!

Prietha    •  

Randigt är så sjukt snyggt!

sara    •  

Super snygg outfit! :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!