Sporty outfit

 
Sporty
Topp HÄR / Väska HÄR
En enkel och sportig outfit som jag har lagt ihop via Polyvore! 
Sneakers kan göra att en outfit genast ser lite sportigare och tuffare ut! Om man föreställer sig denna outfiten med ett par ballerinas blir den genast mindre sportigare, så stor betydelse en endaste detalj kan ha!
 
Själv skulle jag behöva ett par (eller flera) nya shorts inför sommaren, men hittar aldrig något par som är snyggt och på samma gång sitter bra på. Måste verkligen försöka hitta något fint par i sommar!
Och väskan från By Malene Birger vill jag såå ha! Det enda som egentligen stoppar mig från att köpa den är det att det känns som om det är så många som bär omkring på en sådan nu, och det förstör ju det hela lite. Men får se ifall jag önskar mig en sådan ändå till födelsedagspresent, inte så länge kvar tills jag fyller ju!


Ida - foto & häst    •  

riktigt snyggt! :D

amanda    •  

Sv: Åh tack finis!
Sportig men ändå väldigt snygg outfit! :)

VERONICA - fashion blog    •  

Riktigt jäkla läckert!! :) Supersnygg outfit! Ha en fantastisk kväll fina du, kramar!

ebba    •  

så himla snyggt!
svar: ja de behövdes verkligen, vaknade upp med migrän och mådde så illa först men de försvann tillslut :)
kram

Alice    •  

Är också på jakt efter ett par snygga shorts som sitter bra! Nästan så att alla snygga short sitter konstigt och man visa halva rumpan ^^

Svar: Ja, exakt! Antingen visar dom hela rumpan eller så sitter de för löst och går in i rumpan, så jobbigt!
Henrietta Nylund

MartinaOlsson    •  

Vinn presentkort på 500kr hos Nstore!
http://martinaolsson.myshowroom.se/51857/tavling-vinn-presentkort-pa-500kr-hos-nstore/

Louise    •  

snyggt! :)

Amanda    •  

Så fin outfit, älskar shortsen!

Prietha    •  

Såååå snygg!! Skulle lätt kunna ha denna outfit, speciellt skorna och linnet!

mathilda oldenburg    •  

Gillar din blogg, kika gärna in på min blogg för att läsa om en helt vanlig tjejs liv, inget lyxigt alls. helt normal :D

Amanda Engberg    •  

Grymt snyggt! :)

Linn Strömberg    •  

Vill så gärna skaffa mig ett par såna skor!

milina.blogg.se    •  

Snyggt :)

Pauline    •  

snyggt!

Nathalie Tegelstam    •  

Supersnyggt! :) kram

Towa    •  

åh vilken snygg outift! Vill ha allt<33

Anita    •  

Fina saker :D

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Supersnyggt!!

Sara Ekman    •  

Snyggt :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!