Resan till Stockholm

Vi åt såklart på MAX hamburgare! Ett måste för mig när jag besöker Sverige, verkligen goda hamburgare och deras crispy fries är ju to die for! / Vi fick verkligen ett stort rum jag och William på hotellet! Allt rymdes inte med på bild men det var såå skönt med extra utrymme!
Jag spenderade mest tid av alla affärer vi var inne i på Sephora! Kom hem slutligen med 3 olika saker därifrån och gick in i precis alla Sephora i Stockholm, haha! / Och jag älskar verkligen hotellfrukost! Rullade nästan därifrån efter all mat, men gud vad gott det är!
De sista timmarna i Stockholm spenderade vi på Vapiano och vid Stureplan! Tar alltid deras Carbonara, så sjukt gott! / Det började regna rätt så mycket då vi kom ut från Vapiano, så vi gick lite i Sturegallerian och träffade bland annat på Williams kusin som bor i Stockholm, verkligen otippat!
 
Så här var en liten smakbit genom bilder på vad vi har hittat på i Stockholm denna gången! En hel del mat som ni kanske ser, haha! Men man ska ju passa på att äta sånt som inte finns där man själv bor :)
 
Förresten så har jag åkt på en riktigt jobbig förkylning nu :( Det började på natten i båten så var tvungen att springa in i ett apotek snabbt som tusan och köpa Bafucin som jag har drogat under hela resan! Nu är inte halsen sjuk längre men har en riktigt äcklig hosta nu och känner mig hängig och trött, så jobbigt, vill verkligen inte bli sjuk nu!
 
Kommer att visa upp i ett skilt inlägg vad allt jag köpte i Stockholm!
 


My - Morgonkaffet.se    •  

Härliga bilder :) Hotellfrulle is the shit alltså!

Victoria    •  

Vilken härlig vistelse ni verkar ha haft.

Victoria    •  

Vilken härlig vistelse ni verkar ha haft.

ɑ n n i k ɑ    •  

Super mumsigt :D

milina.blogg.se    •  

Max var helt klart en favorit när jag åt kött! :)

Ebba    •  

Så härliga bilder! Åh hoppad du blir frisk så snart som möjligt <3

Svar: tack så mycket :) Kram

therese    •  

Tråkigt att ni är här när det är så dåligt väder! Men stockholm är underbart ändå! älskar också vapiano :D

Alice    •  

Mysiga bilder :)

Johanna Svensson    •  

Vad kul med Stockholm och nice med hotell :) Ska bli kul att få se vad du köpt!

Johanna Svensson    •  

Svar: Tack för din fina kommentar Henrietta! Jag kommer fortsätta blogga :)

S A N N A    •  

Åh ser underbart ut!

Prietha    •  

Åh så rolig resa! Måste prova Vapiano om jag åker till Stockholm nån gång :D

Svar: Åh det är så gudomligt gott!
Henrietta Nylund

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vad roligt med en riktig shoppingdag! Det ser ut som ett mysigt hotellrum :)

Isabella Huynh    •  

gud vad gott med vapiano :)

Vanessa andersson    •  

just deras carbonara är gudomlig :D

Emma & Julia    •  

Åh vad roligt med Stockholmsresa, det är en så himla fin stad!

Ellie    •  

Kul med Stockholm, jag bor här :D Synd att du börjar bli sjuk dock, hoppas det går över snabbt!

Svar: Tack, det hoppas jag med!
Henrietta Nylund

Sara    •  

Ser riktigt härligt ut!

Anita    •  

Hääärligt :-)

VERONICA - fashion blog    •  

Åh vad härligt tjejen, älskar bilderna. Himla fina! :) Kramar!

Amanda Engberg    •  

Så mysigt! :)

Skogsraah ☾    •  

Så lyckat det låter :)

sandra    •  

åh vill också till stockholm!

N    •  

Mysigt! Hotellfrukost är det bästa!

linah    •  

haha D; blev jättehungrig nu!

MATILDA ROSQVIST    •  

åh max, mums :D

Caroline Blomberg    •  

Ser ut som en bra tripp!
& hoppas förkylningen släpper snart!

Pauline    •  

mysigt!! :)
åhnej, krya på dig!

Ellen Gräntz    •  

Låter som mysiga dagar i Stockholm! Och hoppas förkylningen är bättre. Det är verkligen förkylningstider nu, tycker varenda kotte går runt och snorar och hostar.

Emma    •  

åh vad gott med Max! hoppas du hade trevligt i Sverige :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!