Pre workout

Fick chansen att testa Fitnessgurus nya One PWO® som de nyligen har lanserat och jag valde att smaka på den som har äppel smak.
PWO är pre workout förkortat och ger extra energi, fokus och styrka under träningspasset. Ett stort plus är att denna innehåller inga kalorier, gluten, kreatin, aspartam eller synefrin!
 
Jag har själv aldrig testat dricka PWO före mina träningspass förut så detta var första gången. Smaken var nästan exakt som sura äppel smaken på snören man kan köpa på olika marknader, min favoritsmak! Så den var rätt så sur men ändå väldigt god! Ingen eftersmak heller vilket är ett stort plus!
 
Först märkte jag nästan ingen skillnad på energin men medan jag gjorde min cardio så kunde jag springa längre och fortare och slog mitt PB och orkade även efter det köra ett hårt magpass utan att vara ordentligt trött, så då märkte man att PWOn hade hjälpt mycket!
 
Denna kan jag verkligen rekommendera!


ebba    •  

bra tips!

svar: ja supergott :)
kram

N    •  

Kanske man ska testa på då!!

Johanna Svensson    •  

Åh borde kanske testa den när jag kommer igång med träningen :)

Anita    •  

Kul när man märker skillnad !

Zara    •  

Vad bra att det hjälpte! Ha en trevlig dag och en skön sommar! Kram. ♡

Sara Ekman    •  

nice :)

S A N N A    •  

Bra tips! Men jag känner att det är lite onödigt då jag endast behöver ett engagemang:)

Caroline Blomberg    •  

Åh denna vill jag testa!!

Prietha    •  

Så kul att du gillar den!

Pauline    •  

tycker verkligen inte det låter gott med sådan pulver å grejs...

Alice    •  

Den lät riktigt bra :D

Amanda    •  

Spännande att testa det!

Anonym    •  

Visste inte att dom hade något sådant!

äpple har jag aldrig testat! känns inte så god, men då får jag kanske göra det då :)

Anonym    •  

Kul att testa något nytt










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!