Paket från LUSH

Detta paketet från LUSH var jag och hämtade ut idag från posten och blev överlycklig när jag öppnade det! Paketet innehöll 3 härliga produkter som var en shower jelly, en cleansing lotion och schampokaka! Är så taggad på att testa allt och är så nyfiken på shower jellyn!
 
Läste lite mera om produkterna på deras hemsida och de verkar så bra redan! Shower jellyn kan man ta ut helt och hållet från burken (om ni skulle se konsistensen skulle ni förstå) och gnugga den mot kroppen och sedan lägga den tillbaka in i burken, så coolt! Ansiktsrengöringen är jag också väldigt spänd att testa på då den är anpassad för känslig hy, perfekt för mig!
Använder du produkter från LUSH?


Alice    •  

Alla produkter som jag testat från LUSH har jag varit helt nöjd med!

Sara Bladh    •  

Det är alltid lika kul att öppna paket från Lush. Det luktar så gott.

Pauline    •  

älskar lush!

Hanna Eriksson    •  

Ååh så roligt, Lush äger! <3

Rebecka    •  

Åh älskar lush!

Svar:
Visst är dom :D

Kram

Johanna Svensson    •  

Kul med lite nytt! :) Nepp använder inte produkter därifrån men vill testa :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine    •  

Härligt med paket! Aldrig använt något från det märket. :)

S A N N A♥    •  

Åh vad kul! Aldrig använt något från Lush:)

Anonym    •  

Åh vad kul med paket!

Prietha    •  

Visste inte att man kunde beställa deras saker, måste jag göra! Jag /älskar/ deras mask of magnaminty som rengör mitt ansikte sååå ba!

ebba    •  

åh vad kul :) har faktiskt aldrig testat produkter från det!
kram

Emelie    •  

Kärlek till lush ♥♥♥

Amanda    •  

Så bra saker! :)

Ellen Gräntz    •  

Åh vad roligt, de produkterna skulle jag också vilja testa :)

Caroline Blomberg    •  

Har faktiskt aldrig testat ngt från Lush! Får ta och göra det snart! :)

Sara Ekman    •  

Hoppas de är bra :)

Annelie    •  

åh vad spännande shower jellyn lät! :o :)

MATILDA ROSQVIST    •  

åh vad nice! kan du inte göra en recension när du testat dem? :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Älskar luch och använder deras produkter ibland! :)

VERONICA - fashion blog    •  

Åh vad härliga produkter! Gud så kul :) Kramar!

sofiaa    •  

Aldrig provat några produkter från Lush, men tycker deras förpackningar är himla fina :)

Liborius    •  

nice:)

Céline    •  

men gud så härliga produkter!! Älskar Lush, underbar kvalitet.

Nathalie Tegelstam    •  

Vilka härliga produkter! :) kram

Emma    •  

Det verkar vara bra produkter, har deras Lip Scrub som jag älskar! :)

Ashley    •  

Åhh de har verkligen bra grejer. Har inte testat jellyn men det låter verkligen spännande!

Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix    •  

Åh lite avis är jag allt

Ida - foto & häst    •  

Lush är världsbäst asså! Använder bara produkter från dem typ haha, både till ansiktet, håret och kroppen :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!