Ny fräsch doft

Denna parfymen från CLEAN köpte jag för inte så länge sedan och har redan hunnit använda den några gånger! Detta är faktiskt min första parfym på länge som inte är rosa eller röd! Dom dofterna som är rosa och röda är ju oftast riktigt flickiga och söta!
Denna har jag mest använt på jobbet då jag känner mig lite ofräsch men ändå inte vill spruta ner mig med någon tung parfym ifall jag skulle stöta på någon som inte tål det, så då doftar jag lite som nytvättade kläder istället!
Denna doftar exakt som bommullskläder som precis kommit ut ur torktumlaren, och det doftar ju så gott och fräscht!
 
Jag skulle även vilja ha några andra parfymer från samma märke då alla är så fräscha. Högst upp på listan just nu är Shower Fresh! Doftar exakt som om man än nyduschad :)
 
Vad tycker du om CLEAN parfymerna?


ebba    •  

aldrig hört talas om, får kolla in den :)

svar: ja det kan jag lova att det verkligen är :)
kramis

Amanda    •  

Har aldrig luktat på den, men den doftar säkert underbart!

Anonym    •  

De har så härliga dofter :)

amanda    •  

Smart av dig att välja en lite mer diskret doft på jobbet. Många som inte gör det! Vad jobbar du med?:)

Svar: Ja, man märker då man går förbi vissa som jobbar med kundbetjäning att dom doftar superstarkt! Jag jobbar på McDonalds :)
Henrietta Nylund

Maria    •  

Jag brukar också ha "problemet" att det blir mest rosa parfymflaskor, för det är just de rosa och blommiga/söta, ofta inte alltför starka dofterna jag brukar falla för :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Aldrig hört något om den, måste lukta på den!

MALIN    •  

Har hört väldigt gott om deras parfymer men har inte själv fastnat för dom än! Söta flaskor dock :)

Sara Ekman    •  

låter fräscht :)

tidstjuven    •  

Älskar Cleans parfymer! :D Jag har den lila, men skulle gärna vilja ha en av varje.

Viktoria Eriksson    •  

Åh, härligt med ny! :)

Kohlers - Skönhet & Livsstil    •  

SVAR Henrietta: Vad bra! Då kan det ha lagts som ett torrare lager längst upp i förpackningen när den inte använts/blivit köpt på ett tag, eller om du hade tidigare mascararester på fransarna innan. Bra att den fungerar nu! Kram!

MATILDA ROSQVIST    •  

har inte testat men den låter ju nice :)

Alice    •  

Tycker deras parfymer luktar gott med inte riktigt min "stil" ^^

Svar: Trodde också att jag aldrig skulle använda CLEANs parfymer men man doftar såå fräscht med dom :D
Henrietta Nylund

linah    •  

aldrig testat:D haha själv har jag bara röda o rosa, glittriga osv xD
kanske dags att skaffa en som inte är de!

Emelie    •  

Har faktiskt aldrig luktat på dem!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!