NLY BLUSH

Nly blush
1 HÄR / 2 HÄR / 3 HÄR
Ett hett tips just nu är att Nellys kollektion NLY BLUSH har 60% på precis allt! Så värt en titt, finns verkligen supermycket fint där!
Här har jag tagit mina topp 3 favoriter och funderar starkt på att beställa hem den korallfärgade jumpsuiten! De flesta vet säkert redan att jag är riktigt svag för jumpsuits och denna var i en såå härlig färg och hade riktigt fina spetsdetaljer i ryggen! 
 
Trenchcoaten har jag faktiskt hunnit beställa via Members för inte så länge sedan för samma pris! Så nu väntar jag på den och hoppas den ser lika bra ut på som den gör på deras hemsida!
 
Har du någon favorit från rean?


amanda    •  

Sv: Ja supermysigt!!
Åh nice!! Måste gå in och kolla! :D Jättefina kläder, älskar färgerna!

Emma    •  

Kappan är väldigt snygg! :) Kram

Pauline    •  

så snyggt!

Linnéa Pyrrö    •  

Oj stor rea! Ska nog kika in!!

Nathalie Tegelstam    •  

Så snygga plagg, måste gå in och kika vad som finns mer. Älskar Nelly.com :) kram

Sara Ekman    •  

den högra klänningen har jag :)

Svar: Riktigt fin var den! :)
Henrietta Nylund

ebba    •  

måste kolla in deras rea!

svar: åh tack så mycket :)
kram

S A N N A♥    •  

Jumpsuiten var sjukt snygg!!!!

Amanda    •  

Åh så bra!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Åh, måste verkligen kolla in den rean! :)

TIDSTJUVEN    •  

Åh, den korallfärgade jumpsuiten var verkligen superfin! Perfekt till en fin solbränna nu i sommar.

Svar: Ja, exakt så tänkte jag också! Får se om jag hinner beställa den innan den tar slut :D
Henrietta Nylund

MALIN    •  

Så fina kläder!

sara    •  

Snyggt! :D

Anita    •  

Men åh :)

Alice    •  

Måste kolla in rean!

Kohlers - Profilbloggare på Improveme    •  

LOVE members!

Viktoria Eriksson    •  

så snygga! :)

TIDSTJUVEN    •  

Hoppas att du hinner få den! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!