Härlig sommardag

Idag har det äntligen blivit bättre väder! Har varit över 20 grader hela dagen och inte ett endaste moln, så jag har hunnit sola i flera timmar idag! Så härligt att det blev så bra väder nu när jag är ledig! Har även hunnit ta en riktigt lång sovmorgon idag och äta på Subway!
Nu hoppas jag bara att vädret hålls minst lika bra nästa vecka också så man får ännu lite mera färg :)
 
Min förkylning börjar annars sakta men säkert gå över vilket är riktigt skönt. Är inte lika täppt i näsan längre och har nästan bara hosta kvar så det är ju kul! Hoppas bara få bort denna hemska hostan jag bär på just nu, vill bli frisk så jag kan träna igen!
 
Hur ser vädret ut där du är?


ebba    •  

så härliga bilder!

Alice    •  

Men gash så brun du är!

Sarah    •  

De e så himla skönt o sola :) Har oxå gjort de ida :)

Alexandra Park    •  

Men ååååh, vad brun du är! Jag har grymt svårt att bli brun, så är lite avis. Vädret här är underbart med, 20+!

Isabella Huynh    •  

åh vad härligt :)

Johanna Svensson    •  

Åh vad härligt och gott med glass! :) Först var vädret rätt trist men sen under dagen har det klarnat upp!

Anonym    •  

Härligt med värme!!

Linn Strömberg    •  

Så skönt att det bra vädret har kommit! Låg och solade hela förmiddagen *_*

MALIN    •  

Vilka härliga bilder!

Skogsraah ☾    •  

Härligt :) Har också solat!

Prietha    •  

Några dagar till i solen och du kommer bli skiitbrun!

Ida - foto & häst    •  

åh så underbart med solning! :D Denna veckan ska vädret bli helt amazing så då äntligen ska jag ut och sola igen, så taggad haha! ;)

Alice    •  

Men åh vilken härlig dag. Jag älskar att det äntligen blivit varmt, det var på tiden!

Emma & Julia    •  

Gud vad underbart, sommaren har äntligen kommit :)

Sara Ekman    •  

Härligt :) Här är bara grått :/

Rebecka    •  

Åh vad härligt!

Svar:
Vad tråkigt :( Du får beställa det :)

Hoppas du haft en fin start på veckan ♥

Kram

Amanda Engberg    •  

Så härligt! Och gud vad brun du är! :)

EMMA    •  

Ååh, jag vill också vara sådär brun! :o

Cecilia Johansson    •  

Glass är gott i värmen... det tillsammans med jordgubbar är gott ;)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!