Grattis till min mamma!

Inspo från min tumblr
Hinner inte blogga ett ordentligare inlägg idag tyvärr eftersom att min mamma fyller år idag så det ska firas, men hoppas ni har förståelse för det, hon fyller ju bara en gång om året!
 
Här är i alla fall lite inspo från min tumblr, och jag har ju klagat redan så mycket men vill verkligen ha värme hit nu och att se på somriga bilder på tumblr hjälper ju inte så mycket! 
Hoppades på att kunna sola i morse när jag vaknade men det var så molnigt och blåsigt så det gick inte. Nästan alltid dåligt väder dom dagarna jag har ledigt, så störande! Så hoppas verkligen det blir bättre väder efter midsommar, då har jag lite mera ledigt från jobbet!


Caroline Blomberg    •  

Åh grattis till henne!

Alice    •  

Grattis till din mamma!

Rebecka    •  

Åh vad kul, hälsa grattis! Härliga bilder :)

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Grattis till henne :)

ISA    •  

supergrattis till henne! hoppas ni firar ordentligt :)

Amanda    •  

Grattis till henne!

N    •  

Alltid kul när någon fyller år!

Linnéa Alpsten    •  

Grattis till henne! :D

Kohlers - Skönhet & Livsstil    •  

Stort grattis! och tack snälla du!

Elin    •  

fin inspo och grattis till din mamma! :)

sofiaa    •  

Vad typiskt att det var tråkigt väder! Hoppas du får många fina soldagar när du är ledig i fortsättningen :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Det är klart vi förstår att du inte hinner blogga då, grattis till henne! :)

VERONICA - fashion blog    •  

Älskar inspo!! SÅ härligt att kika på :) Kramar fina du, ha en grym dag!

Olivia    •  

Åh men hälsa grattis! Så tråkigt väder, samma för mig! :(

Emelie    •  

Underbara bilder ♡

Sara Ekman    •  

Grattis till henne :)

Viktoria Eriksson    •  

fin inspo! :) grattis till henne!

Rebecka    •  

Grattis till henne!

Svar:
Åh eller hur :D

Kram

Johanna Svensson    •  

Grattis till henne :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!