Fem saker

Jag älskar:
- Att inte behöva lägga alarm till nästa morgon
- Djur
- Mjuka sängar
- God mat
- Min pojkvän
 
Jag vill ha just nu (materiellt):
- En kompakt systemkamera
- Massor med nytt smink
- Massor med nya parfymer
- En ny väska
- En ny dator
 
Favoritdrycker:
- Päronsaft
- Coca-cola
- Smaksatt Novelle
- Fun light
- Fanta
 
Som gör mig till mig:
- Att jag alltid är hungrig
- Att jag alltid tar en tupplur efter skolan
- Att jag är envis
- Att jag är organiserad
- Att jag ibland kan vara lite hyperaktiv
 
Favoriter på frukostbordet:
- Stekt ägg
- Bananyoghurt
- Rostat bröd med ost
- Våfflor
- Tropicanas äppeljuice
 
 
Jag ser fram emot just nu:
- Alla kommande resor
- Min födelsedag
- Att kunna börja gå med shorts utomhus
- Att den ordentliga värmen kommer
- Shopping i Stockholm efter midsommar
 
 
Jag vill bli bättre på:
- Att fotografera
- Matematik
- Att gå och lägga mig tidigt
- Att sminka mig
- Älska mig själv så som jag är
 
 Gjorde en liknande lista med fem olika saker för inte så länge sedan och det var en så kul grej så ville köra på den igen, men lite annorlunda den här gången! 
Kommentera gärna ifall ni gör den också så får jag gå in och läsa vad ni har svarat :)


Celine    •  

Önskar att jag också var organiserad haha!

Svar: Det kan faktiskt vara väldigt jobbigt ibland, men mest är det positivt :D
Henrietta Nylund

Céline    •  

härlig lista! :)

Linn Strömberg    •  

Ohh, den här listan snor jag :D

ebba    •  

roligt inlägg!
svar: visst är hon :)
kram

Amanda    •  

Åh, sådana här inlägg är kul! :)

Anonym    •  

Kul lista :)

linah    •  

äälskar sånahär listor:D!

Maria    •  

Kul lista, lånar den tror jag ;)

Svar: Åh vad kul :D
Henrietta Nylund

Emma Grann Fotografi    •  

Kul att läsa :)

MALIN    •  

Tävlingen tillsammans med Jane Kønig är nu avslutad! Kika in och se om det blev du :) Kram

sandra    •  

kul att läsa :)

milina.blogg.se    •  

Så härligt inlägg :)

Sara Ekman    •  

Kul lista :)

Alice    •  

Rolig lista :)

Pauline    •  

längtar verkligen efter att kunna gå i shorts ute :)

Caroline Blomberg    •  

Åh tror jag också ska ta o göra denna listan!

Nathalie Tegelstam    •  

Så roligt inlägg! :) kram

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Kul att läsa! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!