Vi ska till...

På höstlovet åker jag, William och hans föräldrar till detta hotell på Kanarieöarna! 
Jag är så glad och taggad att vi ska åka dit och ser verkligen fram emot det! Jag har varit endast en gång i södern förut och det var förra året runt påsken, och då hyrde vi en villa så jag har aldrig bott i södern på hotell så det ska bli superkul att testa på, och vi har också all inclusive så det ser jag också fram emot, haha!
 
Nu är det ungefär 3 månader alltså tills vi åker, så det är verkligen inte länge kvar nu! 


Emma Engström    •  

Åhh, nu blev man lite avs! :D Men så roligt!

MALIN    •  

Vad mysigt! Det ser ju helt fantastiskt ut :) Hoppas ni får det bra!

Prietha    •  

Så sjukt fint!!

Cecilia    •  

Vad härligt. Ser jättefint ut

Erica    •  

Hej. Har precis startat upp en veckans blogg-tävling. Är du sugen på att vara med så är det bara att kika in & anmäla sig. Kram :)

marianorrgard    •  

alltså vilken av öarna?? :)

Svar: Las palmas! :)
Henrietta Nylund

S A N N A♥    •  

Åh vad kul!

JUNITJEJ    •  

Så fint det ser ut!

Netti    •  

Men åh vad härligt! :-D

Johanna Svensson    •  

Åhh wow vad kul! :D Förstår att du verkligen längtar!

Tack finaste och för din omtanke, ja jo du har rätt det har mina föräldrar med sagt. Jag ska inte öka upp dubbelt så mycket som det var tänkt utan hälften i stället <3

Lina    •  

Gud så fint!

Erica    •  

Men åh vad roligt! Jag vill också, haha! :3 ;)

Céline    •  

men guud så härligt det ser ut!! vad kul! :)

Amanda    •  

Men åh vad härligt!

Josefine    •  

Ser jätte fint ut!

sv: Ja visst är de :)

ebbae    •  

men åh så underbart!

svar: tack så mycket :D kram

Natahlie    •  

Nu har jag startat en "månadens blogg" tävling, vill du bli en av de 5 vinnarna? Isåfall så MÅSTE du delta! :)

Alice    •  

åhh vad roligt!

Klara Andersson    •  

men ååååå vad kul!!!

Linn Strömberg    •  

ÅH VAD UNDERBART!

Amanda Engberg    •  

Men åh så roligt! :)

Emelie Pahlin    •  

Gud vad härligt! Så skönt att åka iväg till värmen på hösten ju :)

Svar: Ja eller hur! Speciellt nu när det inte har varit alls varmt under sommarlovet!
Henrietta Nylund

Elin    •  

Wow, det där såg ju inte helt fel ut 😍 Superfin blogg förresten, älskar designen ☺️👏

Ida-Marie    •  

ÅÅÅH va vackert det ser ut, ni kommer säääkert ha det bra :D

Svar: Ja eller hur! Hoppas bara på att det ser likadant ut när man kommer fram ;D vissa hotell marknadsför ju vad som helst och är inte alls som på bilderna, så får hoppas att detta hotell inte gör så! :D
Henrietta Nylund

Sanna | Beauty & Design    •  

Åh guuuud vad underbart, vad avis jag blir!

Emma & Julia    •  

Wow ser alldeles underbart ut!

Ellen Gräntz    •  

Ser ju jättefint ut! Förstår att du längtar :)

Emma    •  

Så kul! :D

Rebecka    •  

Åh ser helt underbart ut! Vad heter hotellet? :)

Svar:
Vad roligt att du tycker det :)

Ha en fin dag ♥

Kram

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Åh vad härligt :D

Anna    •  

Åh vad härligt det ser ut! Hoppas att du får en mycket trevlig resa på höstlovet! :)

Isabella Huynh    •  

åh gud vad kul!!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine    •  

Ååååh, vad härligt!! Vilken av öarna åker ni till? Gran Canaria? :)

daniela    •  

men wow vilken pool!!

Celine    •  

Åh vad kul! Hade också velat åka dit, var där när jag var ett men jag har inte särskilt mycket minnen utav det haha!

Emiza    •  

vad roligt

Therese Hedeblom    •  

Åååh så underbart det ser ut! :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!