Summer must haves

 
must haves
Kika in hos Nelly.com här och fynda kläder och accessoarer som är nedsatta upp till -40%! Själv har jag redan hunnit beställa klänningen från Members igår och den är lite billigare där ;) Så om ni är intresserade av den så ska ni kika in på där! 
 
De hade superfina saker på Nelly så det var verkligen svårt att välja ut bara några saker att visa upp här, men dessa plagg ovanför föll mig lite extra i smaken! Braletten finns även i svart och vitt och är ju såå fint med ett par högmidjade shorts eller kjol i sommar! Och det virkade setet är ju bara hur sött som helst?! 
 
Skynda fynda! Erbjudandet gäller endast tills imorgon (27.7) klockan 11!


Zaisha <3    •  

Jättefin klänning :)

Linn Strömberg    •  

Så fin klänning!

Amanda Engberg    •  

Så mycket fint! :)

milina.blogg.se    •  

Snyggt :)

Emelie Pahlin    •  

Så fint alltihop! Och så vacker klänningen är som du har beställt! :)

Sanna | Beauty & Design    •  

Klänningen var jättefin, bra köp! :D

Anita    •  

Åh, Nelly har bra fina saker verkligen :D

Carolina Thoor    •  

Nelly har otroligt fina kläder. Älskar den butiken speciellt då man ska köpa klänningar till fest eller liknande :D

Nettan    •  

Kör en dagens bloggtävling :) Kika gärna in

----> http://nouw.com/Nettan

-S & -E // två ungdomar    •  

Vilket inspirerande och roligt inlägg! dig kommer vi kolla in fler gånger för din blogg var riktigt rolig och fin :)

Isabella Huynh    •  

snyggt!

MADDISENJ.SE    •  

Mycket snyggt, Nelly har verkligen massor med fint att välja mellan

Johanna Svensson    •  

Vad fint! :)

Fanny    •  

Jag skulle verkligen vilja ha ett par shorts som är höga i midjan. Både ett par svarta och ett par blå. Men jag har förvånansvärt att hitta några jag gillar. :(

Zara    •  

Så fint! Ha en trevlig kväll och en skön sommar! Kram. ♡

louise    •  

snyggt!

Amanda    •  

Älskar allt, såå fint!

Johanna Svensson    •  

Kunde inte kommentera förra inlägget, men kul med svar :)

Prietha    •  

jättefin klänning!

ebba    •  

svar: okej, ska försöka att ordna det! funkade inte att kommentera senaste inlägget :/ kram

Alice    •  

Snyggtsnyggtsnyyyygt!

S A N N A♥    •  

Så fina grejer!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Snyggt :)

Julia    •  

Så fina saker!

Nettan    •  

Härlig blogg :) :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!