Snapshots

Lite bilder från förra veckan. Har alltså hunnit solat rätt så mycket under mina lediga dagar, tvätta mopedbilen, mysa med katten och fara på 18-årsfest! 
 
Idag har jag solat, målat Williams föräldrars garage med William och varit på gym! Nu ska vi snart hoppa in i duschen och sedan laga mat och resten av kvällen är lite oklar ännu men kommer säkert bara ligga inne eftersom att vädret börjar bli lite sämre nu och enligt min väderapp ska det regna imorgon vilket är supertråkigt eftersom att jag fortfarande är ledig imorgon!
 
Och på tal om något helt annat så är det ju nästan bara 1 månad kvar av sommarlovet! Alltså har ju halva gått nu, helt sjukt! Men i alla fall är det nu exakt 1 månad tills Weekend Festival, så det är ju något att se fram emot!


Ebba    •  

Så härliga bilder!
Svar: tack så mycket :) ja riktigt najs!
Kram

Michelle W-    •  

Fina Bilder !

Johanna Svensson    •  

låter ju nice, härliga bilder med! :)

MALIN    •  

Du är så himla fin :) Och vilken söt bil du har!!

Prietha    •  

Moppebilar är så söta!

Svar: Ja, eller hur :D
Henrietta Nylund

Linn Strömberg    •  

Galet vad snygg moppebil du har :o

Svar: Tack! :D Tycker också den är så söt, hihi :D
Henrietta Nylund

Rebecka    •  

Vilka härliga bilder!

Jeanette    •  

Härliga bilder :)

Amanda    •  

Så fina bilder!

Johanna Svensson    •  

svar: Ja det var riktigt gott! :D Hoppas du får en fin tisdag Henrietta!

Johanna Svensson    •  

svar: Ja det var riktigt gott! :D Hoppas du får en fin tisdag Henrietta!

shazi    •  

ser riktigt härligt ut

Janie    •  

Oj! Inte för att jag har sommarlov, men det känns ju som att sommaren precis har börjat.

Svar: Det är ju faktiskt så! Värmen kom ju först ordentligt för någon vecka sedan :/
Henrietta Nylund

Ida - foto & häst    •  

Himla härliga och fina bilder :D

sarah    •  

söt hund och katt =)

Emmelie    •  

Tiden går så fort på sommaren!

Isabella Huynh    •  

vilka härliga bilder :)

Pauline    •  

fina snaps!

Sanna | Beauty & Design    •  

Åh vad härliga bilder :) Hoppas sommaren återvänder snart :)

Anonym    •  

Härliga bilder!,

linah    •  

så fin du är!!

hjjonsson.blogg.se    •  

Härliga bilder!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!