Nytt namn på instagram

Senaste bilden från instagram! Följ mig där, har bytt namn nu till @henriettanylund!

Idag vaknade jag väldigt sent så jag och William valde att göra ett besök till Sweet Vaasa! Det var väldigt länge sedan vi var där sist, och idag testade vi på deras bagels som var suuupergoda! Till efterrätt tog vi deras morotscupcakes som är hur goda som helst! Så om ni någon gång besöker Vasa så kan jag verkligen rekommendera Sweet Vasa, så bra ställe!

Då vi ändå var i stan så for jag och William en sväng in till H&M och där köpte jag en ny bikini, bilder kommer! Och sedan for vi efter hans nya TV och tryckte in den i mopedbilen, alltså gud vad jag skrattade då, trodde aldrig den skulle rymmas!


Vad har du gjort idag?




MALIN    •  

Vilken mysig dag!! Svar: Åh vad bra, då vet jag :) Tror jag håller mig till min Pro longwear!

Prietha    •  

Både en bikini och en tv låter som bra shopping! ;)

Johanna Svensson    •  

såg gott ut det där :)

Anonym    •  

Såg ju supergott ut på bilden!!

ebbae    •  

måste jag kolla in!

svar: ja supergott ju :) kram

Alice    •  

omnnoom vad gott det ser ut!

S A N N A♥    •  

Ska bli kul att se bikinin!

Erica    •  

Åh vad gott det ser ut! :)

Amanda Engberg    •  

Så härligt med lite shopping! Ska bli kul att se hur bikinin ser ut! :)

Sanna | Beauty & Design    •  

Guud vad hungrig jag blev nu! Måste springa på lunch, hihi :)

Emelie    •  

Låter som en riktigt bra dag :D

Ellen Gräntz    •  

Så gott med bagels :)

Rebecka    •  

Ser riktig gott ut :)

Svar:
Nu är svaren från frågestunden del 1 uppe.

Kram

Jeanette    •  

Vad gott det ser ut :)

Linnea, fotografier    •  

Vad gott det ser ut!!

Amanda    •  

Lät gott med bagels och morotskaka :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!