New nikes

Här är mina nya skor som jag nyligen har köpt! 
Är inte säker ännu på om färgen är den rätta, men dessa är supersköna att gå i och köpte dessa mest bara för att använda som som skor att bara dra på och fara ut, till exempel då jag är på väg till jobbet! :)
 
Modellen är Nike Dual Fusion Tr 3 och är väldigt lätta vilket jag gillar! Dom påminner ju faktiskt lite om Nike Free 5.0 i utseendet som jag också har men använder som gymskor! Nike är ju mitt favoritmärke då det gäller löpskor, sneakers och liknande! Detta är nu mitt femte par av Nike skor och definitivt inte det sista! :)
 
Vad tycker du om Nike skor?
 


Zaisha <3    •  

Vilken härlig färg!

Amanda    •  

Åh sååå snygga skor!

Prietha    •  

GUUUD så snygga!! Beställde själv två par nikes nyss, så snygga och bekväma!

Matilda Wikblom    •  

köpte faktiskt mina första nike skor idag :D

Emma Engström    •  

Så snygga! Man kan aldrig få nog av Nike :D

Johanna Svensson    •  

Fina :)

Emelie    •  

Men åh så fina! Älskar färgen :D

Nina Wallinder    •  

Älskar också nike, äger ett par nike air max 90 white & tycker de är sååå snygga, sköna och passa nästan allting. Bor i de nu för tillfället. Haha! Kramis

Linn Strömberg    •  

SÅ SNYGGAAA!!

Klara Andersson    •  

åå så snygga!

johanna    •  

Snygga! =)

Emelie Pahlin    •  

Såå snygga! Blev lite avis nu, haha :)

Amanda Engberg    •  

Vilka snygga! Jag tycker att Nike skor är otroligt sköna! :)

N    •  

Supersnygga!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Snygga :)

MADDISENJ.SE    •  

Tack tjejen. Så snygga skor

Emilia    •  

Jag tyckte skorna var supersnygga och även färgen! Kram ♡

Rebecka    •  

Så snygga!

Svar:
Det var det också :D

Kram

Erica    •  

Så snygga! :)

Ellen Gräntz    •  

Tycker färgen är jättesnygg!
sv: Tusen tack! <3

Maria    •  

Superfina, älskar träningsskor i glada färger! :)

Julia    •  

Supersnygga! Älskar nikes skor, så otroligt bekväma. Har själv ett par lila i modellen pegasus :)

Sanna    •  

Grymt snygga! :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!