Några frågor

Tänkte svara kort på några frågor här i ett inlägg som jag har fått de senaste dagarna eftersom att de var anonyma!
 
Ååh! Jättefin klänning! Var har du hittat den? :) (Angående detta inlägg)
Klänningen är från Cubus! Köpte dock inte den eftersom att den var ganska dyr, men den var superhärlig och väldigt snygg!
 
Varifrån är trenchcoaten? Få jag är kort ser alla längre så konstiga ut på mig. Men hittar inga kortare. (Angående detta inlägg)
Har skrivit om jackan lite kort i detta inlägg! Där står det varifrån den är osv :)
Den är ganska kort och jag själv är kort så den blir helt passlig storlek på mig! Kollade precis om den fanns på deras hemsida och den finns i storlek M och uppåt!
 
Vart har du köpt skorna? :) (Angående detta inlägg)
Detta var inte en anonym kommentar men tänkte ändå ta upp det på samma! På bilden längst ner i inlägget så är mina skor från Primark i London i våras! Mera om skorna i detta inlägget! 


Anonym    •  

Kul med svar!

Zaisha <3    •  

Åhh den där jackan/trenchcoaten <3

Linn Strömberg    •  

Åh, undrade också vart du hade fått tag i klänningen ^^

Betty    •  

fin blogg. skulle bli jätte glad om du ville kolla in min blogg. möjligtvis följa... behöver lite hjälp.
ha en bra dag.










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!