Misslyckade bilder

Alltså haha, kände bara att jag ville dela med mig lite av två av mina och Williams försök till gulligt-par-bilder! Har alltid varit så att nästan varenda bild vi tar tillsammans blir "misslyckad" eftersom att vi aldrig kan vara seriösa! Tycker att det är superkul att se på andra bloggares "misslyckade" bilder så tänkte dela med mig också idag! :D

Det var ju annars planerat att vi skulle åka till Jakobstad igårkväll, men ungefär 1 timme före vi skulle åka så struntade vi i det och åt på Smith's som ni ser på första bilden. Och gud så gott det var! Det var superlänge sedan vi åt där sist så nu smakade det supergott, rekommenderas starkt om ni bor i Vasatrakten! 

Nu ska vi köra mot mig och hitta på något att äta och sedan får vi se vad vi gör ikväll! 


Anonym    •  

God maten såg ut!

Johanna Svensson    •  

Vad söta ni är! :)

Linn Strömberg    •  

Min kille vill nästan aldrig ta seriösa bilder xD haha!

louise    •  

mysigt :)

Amanda    •  

Haha, fina ni är :)

Prietha    •  

Mysigt!

Elin    •  

Åh vad gott med hamburgare!!:)

Emelie    •  

Så söta ni är!

Amanda Engberg    •  

Så mysigt att gå ut och äta! Och så gott det ser ut! :)

Sanna | Beauty & Design    •  

Been there, Done that ;) haha vad kul att ni la upp dem ändå :)

Vanessa andersson    •  

hah åh så söta, allltid kul att se på "misslyckade bilder" ;)

S A N N A♥    •  

Så fina ni är!!!

Sanna Eriksson    •  

Ni är jättesöta ju ^_^ 'Hoppas ni får en supermysig kväll! :D

Emmelie    •  

Hihi, ni är söta ändå :-D

Flisan    •  

sv: ja :D

Fanny    •  

Jag tycker bilderna var gulliga! x3

Anita    •  

Söta bilder :D

Angelica    •  

Haha, men vad söta ni är!

Maria Linnea - Wanderlust    •  

Haha, neej va söta! :D Brukar bli lite så ja! :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!