Läppskrubb från LUSH

Jag fick detta läppskrubb till födelsedagspresent och testade det genast samma kväll och är helt såld! Det är såå bra och gör läpparna babylena! Och så doftar det och smakar väldigt gott :)
Jag har förr tänkt själv köpa detta flera tillfällen men så har jag ändå ångrat mig eftersom att jag tyckte att det ändå var lite onödigt, men när denna tar slut kommer jag garanterat att köpa en ny! 
 
Fick även två andra roliga produkter från samma märke men är inte säker än ifall jag kommer att visa upp dom här i bloggen eftersom att jag inte har hunnit testa dom. Det var i alla fall ''tandkräm'' i tablettform som man ska bita sönder och sedan borsta tänderna med, och en liten dosa till håret med produkt för slitna toppar!
 
Har du testat denna läppskrubb?


Johanna Svensson    •  

Vad nice att den är så bra :)

MADDISENJ.SE    •  

Den har jag inte testat

Zaisha <3    •  

Ååh måste ha!

Flisan    •  

sv: ja eller hur :P

Jennifer    •  

Den är så bra! Har den som doftar mint, har använt den massor :)

Pauline    •  

älskar den skruben har använt den i flera år! :D

Prietha    •  

Älskar lush produkter!

N    •  

Kanske man ska testa på :D

Linn Strömberg    •  

Åh då måste jag testa den där läppskrubben! har världens sämsta läppar, torra året om!

Svar: Du borde verkligen testa den då! Gör underverk för läpparna :)
Henrietta Nylund

Klara Andersson    •  

åå alla snackar om den måste snart ta å köpa den!

ebba    •  

de låter ju riktigt bra!
svar: tack så mycket :) ja de är så synd ju! kram

Sanna | Beauty & Design    •  

Mums, har den jag med, sååå musmig tkr jag :D

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Tack för tipset, det ska jag prova :)

Skogsraah ☾    •  

Åh, den där har jag velat prova jättelänge! Älskar LUSH <3

Emmelie    •  

Jag har också testat den för några år sedan men blev inte fast, men visst blev läpparna lena och fina :-)

Amanda Engberg    •  

Jag har inte testat det, men skulle vilja! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!