July snapshots

Nu när juli börjar lida mot sitt slut så tänkte jag visa lite osedda bilder från denna månad från början till slut!
Kladdkaka med jordgubbar och grädde måste vara något av det bästa som finns! / Jag har faktiskt inte solat sedan i början av Juli! Usch för detta "sommar"väder!
Har hunnit gymma under denna månad / Favoritfrukosten då jag har sovmorgon!
Filmmys med William / Och lite mys med lillkatten!
Ännu en till "superfin och lyckad" bild på oss två! / Ni måste pröva att krossa nacho chips på eran taco! Såå gott!

Gillar ni att se såna här inlägg i slutet av månaden? Skulle vara kul att veta vad ni tycker och ifall jag ska fortsätta med detta i framtiden!



♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Härliga bilder :)

matilda ♥    •  

Så härliga bilder! kul grej att göra, fortsätt med det! :)

JUNITJEJ    •  

Jag gillar att se sådana bilder i slutet av månaden.

Prietha    •  

Åh så roligt att läsa, gör det nåt om jag snor iden?:)

Sanna Eriksson    •  

Kladdkakaa åååh vad gott! vill ha :D

Amanda    •  

Mycket gott heheh :)

Johanna Svensson    •  

Fina bilder, jag tycker det är kul :)

Maria    •  

alltid lite trevligt att kolla på random blandade bilder tycker jag :) Och nu blev jag sugen på kladdkaka och plättar..!

Klara Andersson    •  

fina snapshots!

Amanda Engberg    •  

Fortsätt, det är roligt att se! :)

N    •  

Härliga bilder!!

Isabelle Johansson    •  

Verkar som du haft en bra månad :D

Pauline    •  

fina snaps :)

Elin    •  

Så söt katt<3

Jennisbeauty    •  

Sååå mysiga bilder! :')










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!