Flash tattoos

Flash tattoos måste ju vara en av de simplaste och finaste detaljerna i sommar! Själv kan jag inte använda det i sommar eftersom att jag jobbar och inte får ha något alls förutom jobbkläderna på. Så mina flash tattoos som jag har skaffat får vänta ett tag tills de blir använda!
 
Dessa blev ju verkligen populära omkring våren och alla började blogga om och använda dom redan då, och ja, de är ju verkligen supersnygga och så enkla att applicera! De piffar upp vilken outfit som helst och kan  användas istället för smycken och de kommer ju inte ivägen eftersom att de sitter fast på huden!
 
Vad tycker du om flash tattoo trenden?


S A N N A    •  

Jag själv hatar flash tattoos:)

Amanda    •  

Tycker de är såå fina, speciellt när man blivit brun!

Ebba    •  

Riktigt fint ju!

Svar: tack så mycket :) kram

Emma Engström    •  

Tycker det är såå snyggt med flashtattoos!

Olivia Ward's blogg    •  

Älskar såna, har precis köpt, assnygga!!

Josefine    •  

Så snyggt!

sv: Ja det är de :)

MALIN    •  

Det är så läckert!

Therese    •  

Det är väl snyggt, på de som är bruna :p

Valeria    •  

Älskar dem verkligen! Brukar använda mina ibland, vid speciella tillfällen typ som fest eller festivaler. Blir så sjukt snyggt och passar alla klädval! Kram

marianorrgard    •  

jag älskar trenden, har även bloggat ett par gånger om mina egna flash tattoos :)

Emma & Julia    •  

Håller med dig! Superfina detaljer och hur enkelt som helst!

citatdagligen.blogg.se    •  

inspirerande :)

N    •  

Tycket det är himla snyggt!

Anonym    •  

Superfint, så fint till en bränna :)

Louise    •  

så snyggt !

Johanna Svensson    •  

riktigt snyggt :)

Erica    •  

Hej. Veckans blogg är nu avslutad & vinnarna är uppe. Kika in & se om just du vann!, om inte?, ja då kommer det en ny chans redan i morgon. Kram! :)

Pauline    •  

så snyggt!

DirtyHeels    •  

Så snyggt!

Matilda - Skönhetsblogg    •  

Dom är så snygga!

Linn Strömberg    •  

Så sjukt snyggt när man är brun!

Klara Andersson    •  

älskar den trenden, såå fint!

Amanda Engberg    •  

Det är ju så grymt snyggt! :)

Ellen Gräntz    •  

Jättefint! Vet inte hur det skulle se ut på mig dock, jag är så jäkla blek haha :)

Towa    •  

Tycker att det är riktigt snyggt!<3

Therese Hedeblom    •  

Tycker det är jättefint! :) Tänker på när vi var i Dubai. Många kvinnor visade ju inte mer än ögonen men även händerna och de var oftast väldigt fint sminkade runt ögonen och hade även hänna tatueringar på händerna och fingrarna och fina smycken. Man beundrade verkligen deras händer iaf :) Väldigt fina!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!