Favoritpaletten

Detta är min favorit ögonskuggspalett som kommer från märket MUA! 
Denna köpte jag i London för ynka 4 pund inne på Superdrug! Såg någon som hade bloggat om detta märke och att det är riktigt bra kvalité trots deras billiga priser, och då bestämde jag mig för att testa på denna och den är verkligen bra! Köpte också ett genomskinligt nagellack från samma märke för endast 1 pund! Det funkar också väldigt bra och använder det rätt ofta!
 
Jag älskar att sminka mig i nude och ljusa toner så använder oftast de två ljusaste färgerna på raden längst upp och sedan brukar jag lägga någon mörkare färg i ögonvrån. Dessa är faktiskt riktigt bra med tanke på hur billig denna palett var och rekommenderar denna starkt!
 


ebbae    •  

åh vad fina färger, perfekt till vardag & fest ju!

svar: tack så mycket, de tycker jag med :) kram

N    •  

Åh vad snygga färger!

Johanna Svensson    •  

Wow färgerna ser ju fantastiska ut!

Emeline    •  

Vilka fina skuggor, och jättefin header! Ditt hår är jättefint! Haha, många "fin" ;)
Om du vill veta hur man får platt hår UTAN värme så är det bara att checka mitt senaste inlägg - genialiskt! :D Har också Veckans Blogg-tävling!

Klara Andersson    •  

åå så fina färger , den ser ju super bra ut!

Amanda    •  

Åh så fin palett, älskar färgerna! :)

Prietha    •  

Jättefina färger, ett riktigt kap!

Linn Strömberg    •  

Åh vilken fin palett!

MALIN    •  

Har hört att deras paletter ska vara jättebra!

S A N N A♥    •  

Paletten ser asfin ut!

Amanda Engberg    •  

Åh så fina färger! :)

VERONICA - fashion blog    •  

Underbara paletter, så fina färger. Gud så bra! Denna vill jag ha i min sminkväska! :) Kramar tjejen! Ha en underbart fin onsdag!

Lina    •  

Vilket bra köp!

Céline    •  

men alltså gud vilka snygga färger!!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Vilka fina färger :)

linah    •  

åååh va fin!

ISA    •  

perfekta färger också, så fina! :)

sandra    •  

ser fint ut!

marianorrgard    •  

oh så läckra nyanser!! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!