Blogglista

Varför skapade du dig en blogg?
Då jag började blogga för flera år sedan så var det nog för att nästan alla hade en blogg! Men nu när jag började för ca. 1,5 år sedan att blogga påriktigt igen var det nog för att ha bloggen lite som en dagbok och för att kunna inspirera :)
 
Vilken är din favoritblogg?
Om jag bara får välja en så skulle jag nog säga Gabriella Joss! Annars läser jag också Kissies blogg dagligen.
 
När började du blogga?
Denna bloggen jag har nu är också min första blogg och den startades 1 juni 2009!
 
Vad är ditt mål med din blogg?
Att uttrycka mig och inspirera! 
 
Beskriv din blogg med tre ord!
Simpel, trevlig och så hoppas jag den också är kul att läsa!
 
Vad föredrar du att blogga ifrån, dator eller telefon?
Från datorn, men bloggar ibland via telefonen också!
 
Vad är det sämsta med att driva en blogg?
Då man har bloggtorka! Och ibland känns det som om det inte lönar sig då det känns som om man inte kommer någonstans men då är det bara att blicka tillbaka i bloggen och se hur mycket man har utvecklats!





ebbae    •  

så himla fin!

ebbae    •  

rolig lista!
svar: tack så mycket :) kram

Prietha    •  

Jätteintressant att läsa!

VERONICA - fashion blog    •  

ÅH så vacker du är! Och så härlig lista :) Kramar fina du!

Josefine    •  

Kul att läsa!

sv: Ja jag brukar gilla att sova med mina hundar. Men just i natt låg alla tre på mig och det vart lite för varmt. Dom tog även upp hela sägen haha så låg nästan utanför :)

Emelie    •  

Kul att läsa :D

Johanna Svensson    •  

Kul att läsa! :) Hatar med bloggtorka haha..

Ellie    •  

Ogillar också bloggtorka, så jobbigt!

S A N N A    •  

Håller med! Hatar bloggtorka!

Alice    •  

Roligt att läsa :)

sandra    •  

kul att läsa :)

MALIN    •  

Kul med lite frågor :) Fina du!!

Therese    •  

Svar;
Åh tack så mycket! :D

Linn Strömberg    •  

Kul att läsa! :D

Amanda    •  

Kul att läsa :)

Sanna | Beauty & Design    •  

Roligt lista, kanske skulle göra någon liknande :)

louise    •  

va roligt med en blogglista :)

N    •  

Kul att läsa! :)

Emma & Julia    •  

Vilken bra lista, trevlig läsning :)

JUNITJEJ    •  

Vilken trevlig lista!
Intresserad av bloglovinbyte?










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!