Amarillo besök

Idag har jag och William varit ute och ätit för att fira 2 år och 4 månader! Och nej vi firar inte varje månad men vi var sugna på att göra något speciellt idag! :)

Maten var riktigt god förutom deras dipp som verkligen var het! Alltså helt sjukt hur stark den var! Det var också mysigt att sitta ute på deras lilla terass trots att det var mycket folk där men allt som allt var det en riktigt mysig vistelse! :)

Det kommer snart att bli flera restaurangbesök eftersom att jag fyller år om 3 dagar, alltså den 20 juli! Så då har vi planer att också fara ut och äta men då blir det till Strampen! Håll utkik även för ett inlägg som kommer upp väldigt snart om en riktigt kul present jag har fått lite i förskott! ;)



MALIN    •  

Inte fel att fira varje månad, tycker jag! Jag och min pojkvän träffas nästan varenda dag den 27:e, men "firar" till det mer under årsdagarna. Grattis till er!! :)

Amanda    •  

Sv: Tack, det är det också! =)

Ebba    •  

Så mysigt!

Svar: tack så mycket :) ja samma hör, hittade dom på stadium för bara 249kr! Kram

Ellen Gräntz    •  

Åh hjälp vad gott det såg ut, farligt att kika in här när man är hungrig haha :)

Alice    •  

Grattis till er!

Linn Strömberg    •  

Åh vad mysigt! <3

Amanda    •  

Åh så gott det ser ut!

Sanna    •  

åh vad gott det såg ut, blev hungrig hahaha
och grattis! :D

opie    •  

Läs mitt senaste inlägg. Är det en klänning eller nattlinne?

Emma    •  

åj vad gott! Älskar pommes och nachos chips :)

Amanda Engberg    •  

Men åh så mysigt! :)

milina.blogg.se    •  

Vad mysigt! :)

sandra    •  

gott!

Alexandra Salomatin    •  

Kolla gärna in min blogg, du kommer att älska den!! ♥

Emmelie    •  

Men så mysigt och klart att man ska fira :-)

Prietha    •  

Synd med dippen!

Isabella Huynh    •  

Grattis till er och god mat :)

hjjonsson.blogg.se    •  

Grattis till er två! :D

Linnea, fotografier    •  

Guuuu vad gott det ser ut!!!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Gott det ser ut :)

miningalinn    •  

gott och grattis till er!(:

Sofia    •  

Så gott :D

Liborius    •  

gott:D

Alice    •  

Åh vad gott det ser ut!!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!