5 sminkprodukter

Om jag bara kunde använda 5 produkter då jag sminkar mig skulle det vara dessa:
 
1. Mascara - Här har jag valt min favoritmascara som heter Mega volume collagene 24h! Testade faktiskt på Too Faced Better than sex mascaran idag och den slår denna!

2. Concealer - Denna är från MAC och är i färgen NW20 och passar min hudton perfekt! Håller huden jämn och fin och korrigerar och är allmänt superbra! Värd varenda cent :)
 
3. Puder - Detta är ett CC puder från Lumene som jag har haft sedan förra sommaren och har använt det nu konstant i ett år och det har fortfarande inte tagit slut, det är så bra och håller huden matt hela dagen!
 
4. Ögonbrynspenna - Denna är från Lumene men jag funderar på att skaffa en Brow Wiz från Anastasia Beverly Hills! Denna gillar jag eftersom att färgen passar mig, men den är ganska dålig att jobba med så försöker hitta något nytt nu!
 
5. Bronzer - Detta är ju som jag tidigare i ett inlägg nämnt min nya favorit bronzer och kommer aldrig använda någon annan bronzer! Så bra är den alltså! Den har en så matt och fin färg som passar min hudton perfekt!
 
Vilka 5 produkter skulle du välja ur din sminkväska?


natalie    •  

åh vilket roligt inlägg! jag tror jag också ska göra ett inlägg som detta på min blogg!!

Johanna Svensson    •  

Kul att få läsa :) Hmm min lancome mascara, whipped cream från max factor, eyebrow kit mac, rosa läppstift från rimmel :)

Alice    •  

Riktigt sugen på att testa den bronzern!

Jeanette    •  

Roligt att läsa :)

Michelle W-    •  

Bra smirk tips !

Sv; Åh tack !

S A N N A♥    •  

Funderar också på en browwizz

MALIN    •  

Concealern har jag aldrig provat! Är den "likadan" som deras Pro longwear concealer? Om du provat den :)

Angelica    •  

Hehe, jag använder oftast bara mascara & ögonbrynspenna. Någon gång ibland ett neutralt läppstift & ögonskugga vid särskilda tillfällen :p

Linn Strömberg    •  

Härliga produkter!

ullie    •  

har fransar just nu så sminkningen blir sparsam särskilt nu på sommaren men annars är det alltid kul :)

Sussie    •  

Åh underbart med tips! :)

Jag skulle välja...
Concealer, trion från makeupstore, ögonbrynspenna, svart kajalpenna, solpuder, och rouge :)

VERONICA - fashion blog    •  

Underbara produkter! Förstår att de är dina favoriter. Jag har bara två, "Cover All Mix" och "Anastasia contour kit" :) Så grymma!

ebbae    •  

jag skulle välja min foundation & mitt conturingkit helt klart!

svar: åh tack så mycket :D

Amanda Engberg    •  

Mina fem är ögonfransböjare, mascara, concealer, transparent puder och en bronzer! :)

Karin    •  

Använder inte smink :o men har massor liggande så borde ändra på det. Älskar verkligen mitt Chanel läppstift men tycker att läppstift verkar så kladdigt :/

Amanda    •  

Åh, den bronzern vill jag så gärna testa!

Svar: Den är suuuperbra! Skrev lite om den några inlägg neråt!
Henrietta Nylund

Chanelle    •  

Jag skulle välja: Mascara, ögonbrynspenna, fondation, solpuder och rouge!

Skogsraah ☾    •  

Åh! Jag ska fundera lite på den :)

Erica    •  

Jag hade valt min foundation, concealer, puder, mascara & ögonbrynspenna! :)

Ellen Gräntz    •  

Jag skulle välja min mascara, min ögonbrynspenna och min eyeliner, för det är allt jag använder haha. Så tråkig.

milina.blogg.se    •  

Jag använder i princip bara mascara haha...

Josefine    •  

Vart är bronzern ifrån? :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!