Williams födelsedag

Idag är det Williams födelsedag och han blir hela 17 år! Grattis älskling!
Denna dagen har spenderats hittils med våffelfrukost sedan följt av lite körning med snöskotern och nu bakas det för fullt inför hans släktkalas imorgon! Det blir även Taken 3 på bio ikväll, spännande! 
 
Annars idag väcktes vi av Williams mamma som sjöng för honom och gav presenter och har även fyllt på vid loppisbordet så nu hoppas jag det går åt av mina saker :)
 
Hoppas ni andra får en fortsatt trevlig helg!
 


Malin Lindgren    •  

Grattis till honom :)

Celine    •  

Grattis till honom! :D

natalia    •  

Grattis till honom :D

Elin karlsson    •  

Åh vad gott med vofflor!! :)

fredrikkarlsson.blogg.se    •  

mmmm gott!!

Karin    •  

Åh, ser underbart ut!

Sv: Vad kul att höra att du gillar inlägget :D kommer nästa del av frågestunden imorgon :)

KEAMY    •  

Åh vad kul med Taken 3, de andra filmerna är ju himla bra!!

sv: Kul att du är med i min Veckans Blogg! Jag hör av mig strax efter dragningen :)
KRAAM!

Anna Fotografi    •  

Vilken härlig dag :D

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Lät som en härlig dag :) Stort grattis till honom!

Hillevi    •  

Grattis till honom! :)

Lydia    •  

Grattis till honom:)

Klara Andersson    •  

åå låter om han fick en rolig födelsedag!

A L I C E L A R S D O T T E R    •  

Supergott med våfflor!
Tack! Det är bra det! :)

sarah    •  

Fin snö skoter

milina.blogg.se    •  

vad mysigt! :)

KassandraPalma    •  

åh, så kul med födelsedagar!

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Grattis till han! :)

VERONICA - fashion blog    •  

Åh vad mysigt :) Kramar!

Pauline    •  

vad roligt!
så gott med vofflor, länge sen jag åt det.. taken var så bra!

Ellen    •  

Låter som en väldigt fin dag. Hoppas filmen var bra också!

i vätan på lilla J ❤️    •  

Låter som en helt perfekt dag! =)

Julia    •  

gott med våfflor :)

Erika    •  

Åh, Taken 3 vill jag också se :)

Amanda Andersson    •  

Åh köra skoter kan ju vara bland det bästa. Hoppas ni hade en bra dag igår!
Allt bra med dig? :)

malin    •  

Åh vad gott det såg ut och så kul med taken, vill också se den! :)

Louise    •  

Grattis till honom! :)

Isabella Huynh    •  

Vad mys :) och grattis!

Amanda Johansson    •  

Vad mysigt :) Grattis till honom!

Siri |Diabitfit|    •  

Gott med våfflor :D

Rebecca    •  

Gott med våffelfrukost :) grattis till honom!

Sara    •  

Mumms va gott!! Och grattis till honom! :D

Angelica Bengtsson Fotografi    •  

Åhh så gott!!

Emelie    •  

Låter riktigt trevligt! :D

Nathalie Tegelstam    •  

åh vad mysigt och roligt! Grattis till honom :) kram

Anita    •  

Mys :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!