Två favoriter

Två favoriter från Lumene påfyllt på sminkbordet nu! Min favoritögonskugga och favoritbronzer!
Ögonskuggan använder jag dagligen, lägger den ljusare över hela ögat och den mörkare längst ut vid ögat, superfina färger som passar bra ihop! Bronzern har även den perfekta nyansen för min hudton!
 
Har precis kommit hem och ätit efter en lååång skoldag från klockan 9:30 till 18:00, samma står på schema imorgon så får se till att bara mysa ner mig i sängen och vila ut mig resten av kvällen! Kanske det blir även ett avsnitt Gossip Girl eller två?
 
Hoppas ni har haft en bra tisdag!


Julia    •  

nice! =)

Tuuli    •  

Så fin säng du har! Superavis! :)

-Vill förresten passa på att tipsa dig om att jag just nu har en veckansblogg tävling på min blogg, länk till tävlingen finns under min header!

Amanda    •  

väldigt söt visningsbild :)

Svar: Men åh tack! :)
Henrietta Nylund

Nathalie Tegelstam    •  

Dessa verkar himla bra! :) kram

cecilia    •  

snygga färger :)

cecilia    •  

snygga färger :)

milina.blogg.se    •  

Nice! :)

ebba    •  

åh vad fin sänggavel! jag ska få en sån snart :)
svar: åh tack så mycket :) jasså, vi har haft flera klipp-prov . riktigt kul!
kram

Karin    •  

Nej vad segt med så långa dagar! Men samtidigt är det så otroligt skönt att krypa ner i sängen och bara vara efteråt :)

Sv: Ja det var otroligt fint gjort av henne, blev så glatt överraskad och självklart rörd för omtanken <3

Anna Fotografi    •  

Så kul att se dina favoriter :)

Sara    •  

Vilken snygg skugga, älskar de färgerna :)

Frida    •  

Åh vilka långa skoldagar du har, stackare!! Hoppas du får en mysig kväll!

Jenny Karlsson    •  

Lumene är sååå bra, har du testat deras eyeshadow primer? :)

Lydia    •  

Fina färger på ögonskuggan!

Celine    •  

Så mysig säng!

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Vad kul att fylla på sminkbordet! :)

KassandraPalma    •  

snygga färger!

Anonym    •  

SV. Är det denna ögonskugga du menar?
Den var iallafall så får nog gå in på kicks och dra ett litet getöga över bronzern och ögonskuggan, super fina!!

Amanda Andersson    •  

SV. Är det denna ögonskugga du menar?
Den var iallafall så får nog gå in på kicks och dra ett litet getöga över bronzern och ögonskuggan, super fina!!

Siri |Diabitfit|    •  

Fina!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vad mysig sängen ser ut :)

Sara    •  

Skulle också behöva köpa en ny bronzer. har så svårt att välja ibland. Hittar inte riktigt den perfekta. Kanske din är värd ett försök :)

Rebecca    •  

Superfina :)

Jäklar vilken lång skoldag!

Louise    •  

Härliga favoriter!

Släpp taget. följ flödet    •  

Måste bara fråga, var har du köpt sängkläderna? :D Så himla fina!!

Vila på så du blir pigg snart igen! :)

Svar: Visst är dom! Dom är beställda från Jotex, kostade ca 25€ eller nått när jag köpte dom, det är alltså ett dubbelset med 2 täcken och 4 kuddar! Så ungefär 250kr :)
Henrietta Nylund

Caroline Blomberg    •  

åh ögonskuggan var ju super snygg!!!

Erika    •  

Vilken fin färg på ögonskuggan :)

Klara Andersson    •  

bra favoriter!

Rebecka    •  

Fin ögonskugga!

malin    •  

vilka fina sängkläder! :)

Malin Lindgren    •  

Dendär bronzern ska jag testa! Letat efter en hur länge som helst! Tack för tipset :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!