Q/A

Vad är du tacksam för idag?
Att få vara frisk, lycklig och att ha en superfin pojkvän!
 
Favoritpålägg?
Helt klart ost (och såklart smör) burkar inte ha så mycket annat som pålägg!
 
Vad sparar du till?
Sparar nog inte till något speciellt, men är väldigt sparsam av mig!
Sparar nog till allt till i framtiden t.ex. bil och lägenhet osv!
 
Favoritserie?
Den var svår! Måste nog säga just nu att det är Devious Maids.
 
Vad är det bästa fikastället?
Här i Vasa helt klart Sweet Vaasa. Annars Starbucks!
 
Favoritdricka?
Coca-cola, haha!
 
Vad pluggar du till?
Frisör!
 
Favoritplagg?
Hmm.. Just nu kanske min nya mysiga, tjocka tröja från Kaffe, bild kommer snart! :)
 
Vad önskar du dig just nu?
Om det ska vara något materiellt så en massa smink, nagelgrejjer och en ny kamera!
 
Favoritfärg?
Beige kanske ändå vinner över rosa! 
 
Vad har varit bäst idag?
Att få komma hem efter en dusch och ligga i sängen!
Det var såå jobbigt att vara på färgkurs idag i skolan och stå i flera timmar!
 
Tulpanens dag idag och det firas med tulpaner!


Lydia    •  

Roligt att läsa!

Julia    •  

rolig lista :)

Sara    •  

Jag tycker med ost är bästa pålägget och coca -cola älskar jag med. Men har slutat dricka läsk så får bara tänka hur det smakar :) haha

Annie Bergström    •  

fantastisk bukett!!

Nathalie Tegelstam    •  

Alltid så kul att läsa frågor och svar :) kram

Anonym    •  

Kul lista att läsa!

frameit.webblogg.se    •  

Åh va roligt att läsa! Älskar a/q :)) jättefin bild :D

Petra    •  

sv tack :D

Amanda♥    •  

Så kul inlägg att läsa! :)

NICOLE    •  

Kul att läsa =) Och så fint med tulpaner, ger vårkänslor :)

Anita    •  

Fin bild :-D

Alice    •  

Åh vilka fina tulpaner!

emelie andersson    •  

kul att läsa :D

sv: ja det tycker jag med. Det blir som mål typ :)

Jennisbeauty    •  

Åh vad kul med såna här frågor och svar! :D kram

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Kul att läsa dina svar:)
Fina tulpaner. Åh, jag önskar mig också en massa smink och nagelgrejs:)

shazi    •  

fint svar på första frågan:)

Karin    •  

Älskar ditt första svar. Att vara frisk är verkligen något man ska vara glad för! Önskar själv att jag och min familj kunnat få vara friska :/

milina.blogg.se    •  

kul att läsa! hade för övrigt missat helt att det var tulpanens dag haha ^^

Nathalie Tegelstam    •  

Älskar tulpaner, det är så fint! :) kram

Ida Lindborg ♡    •  

Sv: hihi tack så jättemycket! :D

Härlig lista, kanske snor den? ;)

Cassandra    •  

http://www.nattstad.se/februariibarn

Siri |Diabitfit|    •  

Önskar jag också kunde vara sparsam, lyckas aldrig spara, haha.

Pauline    •  

kul att läsa dina svar!
köpte också tulpaner igår :D

Pauline    •  

kul att läsa dina svar!
köpte också tulpaner igår :D

intressanta svar :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Kul att läsa :)

Lina Johansson    •  

Roligt att läsa!

Sv: Ja verkligen! :D

Celine    •  

Starbucks är ju <3

JoJo    •  

härlig q/a! :D åh tulpaner är så fint, älskar dom blommorna! :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!