Nytt i badrumsskåpet

 Ny 3 in 1 rengörande toner från L300!
Skrev ju några dagar sedan om en rengörinsmjölk som verkligen inte passade till min hy och i helgen när jag var och handlade såg jag detta märke och började läsa på flaskorna och sedan köpte jag denna!
 
Har testat denna några gånger nu och kan verkligen rekommendera denna till såna med ganska blandad hy och framförallt känslig hy, den irriterar inte alls och tar bort väldigt effektivt sminket!
 
Denna innehåller inga parfymer och konstigheter så min hy blev inte ett dugg irriterad och fick även bort lätt ögonsminket med denna! Enda minuset var att huden kändes smått torr efteråt men då smorde jag in ansiktet med en ansiktskräm och sedan var mitt ansikte lent som en bebisrumpa!
 
Denna får 5/5 i betyg av mig!


Maja    •  

Åh tack för tipset!
- ja visst är dom underbara! :)

Nathalie Tegelstam    •  

Härligt med lite nytt i badrumsskåpet :) kram

Karin    •  

Åh vad skönt att du hittade något som passade dej! :)

Rebecka    •  

Bra tips! :)

N    •  

Behöver någon bra, kanske man ska testa det där :D

Anna    •  

Så fint :D

KEAMY    •  

sv: Hihi jaa visst är den :D Bästa av allt är att det följde med 4 olika framsidor så man kunde byta som man ville :D

Ellen    •  

Jag använder L300's ansiktskräm, men har aldrig testat deras toner :)

J E N N I F E R    •  

Bra tips!

NICOLE    •  

Men vad härligt! :D

Boel    •  

Tack för tipset, verkar himla bra!

sv: Härligt :D

Pauline    •  

vad härligt att den funkade så bra! :)

Amanda♥    •  

Kul att den verkar så bra!

Clara    •  

Kul med nya produkter och vad bra att du tyckte om den! :)

Hoppas din dag har varit bra, kramkram♥

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Jag har också köpt lite produkter av det märket, men inte börjat använda dem ännu haha:) Kul att du gillade just denna.

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Verkar ju grym, tack för tipset! :)

ebba    •  

bra tips!
svar: kul att det uppskattas :)
kramis

Lydia    •  

Vad bra att du är nöjd!

Prietha    •  

Måste testas!

sv: följer dig nu på bloglovin! :)

S A N N A ♥    •  

vad bra att du äntligen hittat en som passar dig:D

Louise    •  

Den måste jag testa! :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Bra tips!

emelie andersson    •  

sv: okej vad roligt att du tycker det, imorgon kommer frågestunden upp så passa på att kika in igen och ställ frågor då :)

Malin Lindgren    •  

Kanske något för mig då? :)
Vart köpte du den och vad kosta den?

Svar: Ja, det är ju värt att testa! Köpte den på en vanlig matvarubutik här i Finland för cirka 8€ som är ungefär 80kr! borde finnas på apotek och matvarubutiker har jag för mig!
Henrietta Nylund

Felicia Grape    •  

L300 är det bästa märket, lyckas reagera på allt annat. Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

Emelie    •  

oooh, härligt tips! :D

milina.blogg.se    •  

kanske får ta och testa den :)

katrino    •  

Använder också den, den är jätte bra tycker jag.

VERONICA - fashion blog    •  

Ett av mina favvomärken! Toppen ju :) Bra tips fina du. Ha en grymt fin dag tjejen, hoppas det bjuder på mängder av härlighteter!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Kul när man hittar en sådan bra produkt. :)

Siri |Diabitfit|    •  

Låter som en bra produkt :D

cecilia    •  

den får jag prova, har svårt för att hittade passande rengöringsmedel :)

Erika    •  

Härligt att den var bra :)

idategebos.blogg.se    •  

fin blogg!!

Linda    •  

bra tips

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

tack för tipset










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!