Nyår 2015

Mitt nyår spenderades med älsklingen och några vänner! Det var i sista minuten planerat så vi var inte så många men det är skönt det också! Så inget galet nyår här inte!
 
Kom hem till William efter klockan 2 på natten och sov tills klockan 2 på dagen idag(??) Min dygnsrytm är inte i så bra skick...
 
Och nu har jag äntligen kommit hem till min egna säng och ska antagligen se något avsnitt av Gossip Girl och hitta något att äta i väntan på att William kommer hit och spenderar natten, mys!
 
Hur spenderade du ditt nyår? 


Alice    •  

Snyggt nagellack!

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Elin karlsson    •  

Vilken bra kväll! Fina bilder och vilken fin klänning :)

milina.blogg.se    •  

fina ni är!

F R I D A ▴    •  

så skönt att bara vara med vänner! hoppas ni fick en fin kväll :)

Olivia    •  

Å vad fina ni är! jag spenderade för fösta gången nyår med mina vänner:)
Iallafall skulle vara jättesnällt om du ville kika in på min blogg och säga vad du tycker om min nya outfit som jag har lagt upp?
Gitt nytt år!

Denise    •  

åh fina bilder!!

miningalinn    •  

Så fin du är!:D
Vad med familjen och några av deras kompisar!:D

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]    •  

Jag spenderade nyår med min mamma, låtsaspappa och sambo :=

Amanda♥    •  

Gossip girl är bra! Fina naglar btw :)

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Anna    •  

Jättefin bild på er!

Boel    •  

Låter som en mysig nyårsafton :)

Gott nytt år på dig med! :D

saga    •  

Åh vad fin du är! :)
Jag var fört med två nära tjejkompisar och åt middag och sen vid tolvslaget träffade vi lite mer folk som vi spenderade resten av natten med. Hade jättetrevligt :)

Malin Lindgren    •  

Mysiga bilder och du och din kille är super fina tillsammans. Verkar som du hade ett bra nyår ändå! :)

Jag spenderade mitt nyår tillsammans med mina tjejvänner på middagen, sen (tyvärr) 2 timmars promenad mellan 2 fester innan vi hamna på en riktigt trevlig fest med snälla människor, sen ner på stan vid 12 slaget, underbart nyår! :)

Sara Ekman    •  

Mysigt :)

sofft.blogg.se    •  

Riktigt snygga naglar!

Moa Persson    •  

Min nyår spenderades med mina vänner, superkul! :)

God fortsättning fina du :)

sofia    •  

fin du är :D

Hanna    •  

Låter som du haft en fin nyårsafton :)
Jag jobbade igår och sen hade vi middag på jobbet (jag jobbar på en restaurang), riktigt trevligt :)

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Fina naglar :)

Klara Andersson    •  

gott nytt år

Siri |Diabitfit|    •  

Låter som ett bra nyår . Jag spenderade tiden med pojkvännen o tacos :)

Pauline    •  

fina ni är, gott nytt år!

Josephine - Living in London    •  

Kul :) God fortsättning :)

Lina Johansson    •  

Åh låter som ett jättebra nyår!

Sv: Ja det var det verkligen :D

Sofie Selling    •  

Fint nagellack + älskar din header! :)

Svar: Åh tack så mycket!
Henrietta Nylund

Släpp taget. följ flödet    •  

Vilka fina bilder! Älskar naglarna! :)
Jag och sambon åt lite mat hos en nära vän sedan kom det lite folk och partyt startade ;)

Angelica Bengtsson Fotografi    •  

Hade också en lugn och mysig nyårsafton!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Lät härligt :)

SARA EMILIA    •  

Firade också mitt nyår med kompisar! Fint med glittriga naglar :)

A L I C E L A R S D O T T E R    •  

Ja tack! Jag hoppas jag klarar dom :)
Okej, det är bara att kämpa tills man når målen!

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

snygga naglar

MADDISENJ.SE    •  

Tack, visst är de söta :D Så fina ni var!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Mysiga bilder. :)

Elin karlsson    •  

På nyår var jag hemma med familjen ;)

Svar: Ja visst är det!

Emelie    •  

Låter väldigt mysigt :D Fina bilder också!

Sara    •  

Så fina ni är :) Gossip Girl är så bra :)

Julia    •  

lät kul! :)

Frida    •  

Vilken mysig nyår och vad söta ni är! :)

♫♪ sandra    •  

snyggt lack!

Matilda    •  

Fina nagellacket!

Erika    •  

Lät väldigt trevligt ändå :)

Celine    •  

Älskar dina naglar!

Svar: Men åh tack så mycket!
Henrietta Nylund

Emma Hyde    •  

Galet snyggt nagellack däremot!

Emmelie    •  

Så fina ni är! Låter som en mysig nyår, tycker personligen det är allra bäst med små mysiga nyårsaftnar :-) Gott nytt år på dig!

Liborius    •  

snyggt lack!

Lollee    •  

Så fina ni är!

Christina    •  

Så fina bilder och vilket snyggt nagellack :) Lät som en trevlig kväll :)

Erika    •  

Åh vilka fina naglar!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!