New in

Chance doften från Chanel som jag har velat ha i minst 2 år och äntligen är den min! Fick den på ungefär halva priset så då slog jag äntligen till! Åh vad nöjd jag är med den, min alltime favorit inom dofter!
Denna fina basic svarta klänningen med en fin urringning i ryggen kostade ynka 5€ (50kr) Mitt bästa köp på länge! Sitter som en smäck och superskön dessutom!
En supersöt tröja från bikbok för endast 5€ (50kr)! Har spanat in på denna ett tag och hittade den nu superbilligt!
Parfymen köpte jag idag och tröjan och klänningen köpte jag igår på BikBok! Är såå nöjd med allting och allt kommer verkligen att användas flitigt! :)


Frida    •  

Åh vilka fina saker du köpt! Jag älskar Chanel parfymen! Kram

shazi    •  

Chanel parfymen luktar så gott:)

Ida    •  

Härligt med lite nytt!

Celine    •  

Så snygg sista tröjan var!

Pauline    •  

så härligt när man köper något man länge velat ha, och halva priset var ju inte dumt!

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]    •  

Snygg klänning :)

natalie    •  

Fin blogg!

Anna - photography, life, style    •  

Kul med nya saker :)

Emelie    •  

Men åh vilka fina inköp!

Sofie    •  

Åh vilka fina saker!

Boel    •  

Himla mycket fint :)

Sv: Haha jag med!

Angelica Bengtsson Fotografi    •  

Fina toppar!!

Ninni - Vimsiga mamman    •  

Snyggt!

Lydia Elstig    •  

Fina saker!

Madde    •  

Åh så fina grejer!

milina.blogg.se    •  

nice!

Sara    •  

Fint :)

Felicia    •  

Hej, tänkte bara fråg att varifrån kommer den svarta klänningen?:) superfin!

SARA EMILIA    •  

Så fina saker!

Moa Persson    •  

himla fina saker!! Och billiga :D

Erika    •  

Vilka bra köp :)

Julia    •  

fina saker :)!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vad roligt med lite nytt! Klänningen var riktigt snygg.

Elin karlsson    •  

Så snygg klänning!! :)

Släpp taget. följ flödet    •  

Jag fick den där parfymen i julklapp, älskar den!!! :)
Skit snygga kläder! :D

Katta    •  

Fint!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!