Ledig torsdag

Fick en riktigt skön sovmorgon att börja denna lediga dagen med och var vrålhungrig. Bestämde då att jag skulle fara och äta med två flickor från klassen lite före klockan 2 så då gjorde jag mig klar och for iväg mot stan!
 
Vi var på Pikku Quattro i Vasa och det var faktiskt länge sedan jag var där sist och det var riktigt billigt och bra!
Efter det gick jag med dom på stan i några timmar tills jag for och gjorde i ordning vid mitt bord jag har på loppis! (för alla vasabor: in och köp saker vid suvikirppis bord nummer 218!)
Och nu är jag hos William men ska snart börja ta mig hemåt så jag får allt inför morgondagen gjort i tid! Skönt med fredag och en skoldag som slutar lite före 1!


Nathalie Tegelstam    •  

Åh vad skönt att vara ledig :) kram

Ellen    •  

sv: Tack snälla! Och detsamma :)

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]    •  

Va skönt med en ledig dag mitt i veckan :)

Elin Bjurek    •  

Skönt med en ledig dag :)

Hillevi    •  

Ser jättegott ut!

ebba    •  

så himla fin!
svar: tack så mycket :D
kramis

Louise    •  

Fin du är! :)

milina.blogg.se    •  

låter som en bra dag :)

NICOLE    •  

Så skönt med sovmorgon, och åh så gött det såg ut :D

Julia    •  

skönt att vara ledig och maten såg god ut!:)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Vad gott! :)

Line Dalen    •  

Meen vilka fina ögon du har!!

Celine    •  

Men gott!

Johannas Rockabilly    •  

Mumsigt!
Vad är det du säljer på loppis och i vilken stad? Vasa finns nog i flera städer i landet ^^

Sara    •  

Låter som en perfekt dag och så gott det ser ut :)

Rebecka    •  

Mums vad gott med hamburgare :D

Ha en fin kväll ♡

Kram

Emmelie    •  

Så skönt med ledig dag mitt i veckan :-D Och vilken härlig lunch!

Vano    •  

Härligt med en skön sovmorgon när man är ledig. Och maten ni åt ser supergott ut :)

Rebecca    •  

Roligt med loppis!
Skönt att du slutar tidigt imorgon, då blir helgen lite längre ;)

Emelie    •  

Fin du är! Och va härligt med sovmorgon :D

linah    •  

snygging!!

keamy    •  

Sv: haha jaa! Såå, nu följer jag dig! :) kram!

Isabella Huynh    •  

gud vad gott det ser ut :)

Malin Lindgren    •  

Men vad härligt att du var ledig, vill också ha en ledig dag känner jag.. :)
Vacker du är och maten ser riktigt riktigt god ut! <3

Lydia    •  

Fin du är!

Clara    •  

Härligt med ledigt, och så god mat!! :)

Kul att du anmält dig till veckans blogg!
Skulle jag kunna få be dig om en tjänst att klicka dig in på detta inlägget: http://clarasandbergs.webblogg.se/2015/january/sheinsidecom-2.html#comment och klicka dig in på länkarna som finns under bilden, skulle betyda så mycket! Kram och ha en bra dag♥

Siri |Diabitfit|    •  

Skönt med sovmorgon :D

shazi    •  

maten ser ju underbart god ut

Pauline    •  

vad härligt! :)

Madde    •  

åh så gott! Kul med loppis :)

Erika    •  

Vad gott det såg ut, blev minst sagt hungrig nu ;D

Sara    •  

Mumms! :D

A L I C E L A R S D O T T E R    •  

Åh tack vad kul! Ibland behöver man få lite inspo och motivationskickar :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Nu blev jag hungrig haha:)

Ellen    •  

Du har sjukt fina ögonbryn verkligen.

Svar: Alltså ååh tack så himla mycket, blir sååå glad :)!!
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!