It's all in the details

inspo från min weheartit
Hoppas eran dag har varit bra hittils, det har iallafall min!
Många stressar säkert inför skolan imorgon men själv så börjar min skola först den 12e så jag får lite mera ''extra'' lov, superskönt!
 
Jag och William kom precis till honom och ska börja laga tonfisksallad och imorgon har vi inplanerat ett gymbesök, det var länge sedan vi var på gymmet sist så det börjar vara dags nu!
 
Föll ner för en trappa förra veckan och skadade foten och sidan av svanskotan så har inte vågat gå på gymmet förens nu när det känns som om allt är bra i ryggen och foten igen!
 
Börjar din skola/ditt jobb imorgon?


miningalinn    •  

Lyxigt att få extra länge lov!:) jag börjar imorgon men tycker skolan är rolig nu då jag pluggar på folkhögskola:)

Sv: tack så mycket:)

Erika    •  

Härligt med lång ledighet :)
Jag "börjar" skolan imorgon, men i och med att jag pluggar på högskolan så har vi många "egna" dagar då vi pluggar hemma så det är ganska lugnt :)

Celine    •  

Åh men jeansen alltså <3

Karin    •  

Vad hemskt att ramla nerför en trappa! Har också ont i svanskotan (kan inte sitta på hårda underlag för länge) men vet inte vad det är fast det läker väl. Hoppas att det gick bra att träna och att det läker fort. Jag går inte i skolan och jobbar inte vilket är superskönt!:)

Jenny Karlsson    •  

sv: Åh tack, vad glad jag blir :)

Vad skönt med extra lov! Har precis slutat mitt jobb och ska börja plugga igen i februari så har en månad ledigt till, verkligen något jag behövde :)

Lollee    •  

Min skola börjar på torsdag :)

Amanda♥    •  

Börjar skolan på torsdag :)

Boel    •  

Himla fint!

Låter som en härlig dag, och skönt med extra ledigt :D

Sv: Visst är det! :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härlig inspiration :)

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Otäckt att trilla ner för trappan, tur att du inte skadade dig mer allvarligt!

sv: Jag har inte fått några detaljer än, tänkte fråga lite mer om det imorgon när jag ska ha intervjun :)

Sofia    •  

såå fina bilder!

Anonym    •  

Så fin inspo :) jag börjar skolan imorgon :(

Anna    •  

Mycket snyggt där!

Ida - foto & häst    •  

såå fint! min börjar med den 12e hehe, elr egentligen 9e men vi på estetiska linjen börjar den 12e istället haha ;)

Sara    •  

Underbara inspobilder ! Och härligt med lite mer lov :)

Sara Ekman    •  

Underbar inspo :)

Emma    •  

hoppas att du inte får ont i ryggen av gymmet! Lycka till imorgon:D

SARA EMILIA    •  

Riktigt fin inspo!

Pauline    •  

vad skönt med längre lov! jag har inte haft något lov :/

Madde    •  

Åh, älskar weheartit! Kan sitta i timmar och bara kolla på alla läckra bilder!

Paulina    •  

Min skola börjar om på måndag!:D

Siri |Diabitfit|    •  

Eftersom jag pluggar på högskola så har inte ens höstterminen slutat, haha :)

Sanna Preifelt    •  

Mums!

Jag började redan igår på jobbet/praktiken, men har i alla fall varit ledig idag :)

Ninni - Vimsiga mamman    •  

så mycket snyggt =) här blir det varken jobb eller skola, känns märkligt. är mamma "ledig" :)

VERONICA - fashion blog    •  

Som rubriken säger! Grym inspo :) Härliga bilder! Ha en fin kväll, kram!

Lina Johansson    •  

Åh vad skönt med lite extra lov!

Sv: Ja den är superbra!!

Elin karlsson    •  

Vad sköt att du börjar på måndag! Ja jag börjar imorgon :)

Sofie    •  

Så bra inspo!

Lydia Elstig    •  

fin inspo!

Katta    •  

Åh älskar we heart it! Min skola började idag.

Julia    •  

fin inspo :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!