Hemmaspa dag

 
Home spa

Efter ett bra benpass idag så fanns det inget skönare än att skrubba kroppen från topp till tå, sitta i bastun med ett fotbad och sedan smörja in mig med alla möjliga krämer och lägga mig i nya, fräscha lakan!
 
Det är hur skönt som helst att nu som då ta en ordentlig ''jag-dag'' och ta hand om kroppen på bästa sätt! 
Lacka naglarna i favoritlacket, lägg i håret en inpackning, ta på en anisktsmask, tänd dina favorit doftljus och bara njut!
 
Det är verkligen såå behövligt ibland och när man väl har fått ha sin ''jag-dag'' nu som då så känner man sig såå mera redo att ta tag i vardagslivet, eller så är det iallafall för mig, och en sådan dag var det idag!
 
Brukar du ha speciella dagar när du verkligen tar hand om dig själv?


Anna - photography, life, style    •  

Skönt att ha dessa dagarna :)

Anonym    •  

Låter mysigt och skönt :))

Celine    •  

Åh så mysigt! Jag tar mig aldrig tid till sånt längre vilket som är rätt tråkigt :/

Tess    •  

Hejhej! Ville mest tala om att jag finns :) Kortfattat så lägger jag just nu upp en bild från min Wreck This Journal -bok varje fredag. Ett fint litet citat varje tisdag och så kan du följa min 365dagars Challenge :D kram

Amanda    •  

Mysigt! Ja, någon gång ibland :)

Boel    •  

Åh så mysigt det låter! :)

Sv: Taaack :D

SARA EMILIA    •  

Låter riktigt härligt!
Egentligen har jag ingen speciell "ta hand om mig själv-dag" men brukar nog försöka ha något lite mer hemma-spa aktigt någon av de kvällar jag är ledig, tränar gör jag så ofta jag bara hinner ;)

Anna    •  

Låter som en perfekt dag det!
Svar: Ja, PLL var bra idag :) Vad tyckte du?

☆Z I N J A☆    •  

Hemmaspa dagarna är de bästa dagarna!

Paulina    •  

Brukar faktiskt ha 'spa-kväll' innan skolan börjar för att liksom känns sig extra piffad och fräsh!:D

Emmy Lam    •  

Åh det låter toppen... Jag tar några kvällar så ibland ^^

miningalinn    •  

Är riktigt dålig på att unna mig sånna saker, tyävrr.
Sv: Ja, det har det varit?:)

Sara    •  

Så härligt :)

Pauline    •  

å så härligt!!

Siri |Diabitfit|    •  

Jag har försökt ha såna dagar, men lyckas aldrig. Slutar typ alltid med att nåt går snett o jag blir irriterad på mig själv, haha...

Ninni - Vimsiga mamman    •  

Det hade jag verkligen behövt! Fick mig iaf en dusch o ansiktsmask härom dagen :)

Julia    •  

härligt! :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Mysigt! Själv ska jag ta ett bad nu:)

Erika    •  

Ja sådana dagar kör jag på ibland, speciellt före några speciella dagar eller så :)

Emelie    •  

Men ååh så mysigt! ♥

Ida - foto & häst    •  

åhh de är så mysigt och ha såna dagar!
sv; jaa verkligen :'D

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Fint kollage!

Madde    •  

Nytvättade laken är typ bästa känslan ever, haha!

Lina Johansson    •  

Åh låter som en jättebra dag!

Sv: Tusen tack, ja det har det verkligen varit! :D

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Lät underbart :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!