Helsingfors resan

 
Här var videon jag laddade upp på Videofy med några klipp från Helsingforsresan förra helgen! 
Följ mig gärna på Videofy så följer jag tillbaka! :)
 
P.S. har ju funderat på att göra en room tour och nu när mitt rum börjar bli klart så kan jag även göra en room tour ifall någon är intresserad av att se hur jag bor! :)


VERONICA - fashion blog    •  

Åh vad kul! Härligt tips tjejen, och fin video :) Massor med kraamr!

Boel    •  

Fin video :) Gör gärna en roomtour ^^

Sv: Ja, det är helt sjukt!

Amanda♥    •  

Vore kul med en room tour :)

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Det är alltid kul att se hur människor bor :D

F R I D A ▴    •  

vilken mysig film! vad heter låten?

Svar: Tyvärr vet jag faktiskt inte, det är från temat ''standard'' i iMovie!
Henrietta Nylund

Anna    •  

En room tour är alltid kul att se :)

Katta    •  

Hej! Jag har nu börjat blogga igen men på blogg.se nu! Kika gärna in c: Jag har även en helgens blogg nu där det är FEM som vinner en länk och även blir länkade under kategorin ''länkar'' i en HEL VECKA! Så kika gärna in. Kram :).

milina.blogg.se    •  

alltid kul med room tour :)

Alice    •  

Ser ut som en mysig resa, med god mat. mmm

Emmy Lam    •  

Vilken mysig video! ^^

Sara Ekman    •  

Ja, hade varit kul att se hur du bor :)

Lina Johansson    •  

Åh vad kul med en film!

Sv: Tusen tack finis! :D

Släpp taget. följ flödet    •  

Mitt ljud fungerar tydligen inte så jag vet inte hur mycket jag missade, men ni ser iallafall ut att ha haft det underbart! :)

Svar: Det var bara bakgrundsmusik så du missade nog inte så mycket! :)
Henrietta Nylund

Siri |Diabitfit|    •  

Åh måste ta reda på mitt login som jag har glömt bort så jag kan följa dig :)

Julia    •  

kul med video :)

Jenny Karlsson    •  

sv: tack så mycket!

vill ba tipsa om min tävling på bloggen där man kan vinna tre ögonskuggor :)

Elin karlsson    •  

En room tour vill jag gärna se :) Bra video

Svar: Tack!

Denise    •  

Åhhh kära Helsingfors <3 saknar när jag var där!! Så fint i mitt hemland :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!