Första skoldagen för i år

Med en bra första skoldag detta år halvligger jag nu i sängen i myskläder och ser på serier och har precis ätit middag. 
 
Idag var det en riktig mjukstart på vårterminen genom att bara tvätta och styla smått håren hela dagen lång! + att vi fick börja två timmar senare än normalt är ju hur skönt som helst!
Så nu är man fin och slät i håret igen, åh vad jag har saknat den känslan haha!
 
Imorgon börjar kundarbete för oss och min första kund blir min syster som kommer dit för en klippning, sedan på onsdag får jag min första riktiga kund någonsin så det är verkligen spännande! Får se hur det går :)
 
Bilderna ovan har jag förövrigt fotat tidigare idag. Försökte passa på medan solen fortfarande sken!


Lydia Elstig    •  

Fin du är!

MALIN    •  

Jag hade också min första skoldag idag! Haha tre år efter studenten ;)

malin    •  

så fin! =)

Matilda - Skönhetsblogg    •  

vad spännande med din första kund! Lycka till :)

Nathalie Tegelstam    •  

Fin du är tjejen! :) kram

Sara    •  

Lycka till på onsdag då du får din första kund :) Kommer gå super bra :)

Ninni - Vimsiga mamman    •  

Så fin :)

Anonym    •  

Så fin :)

Angelica Bengtsson Fotografi    •  

Så fin du är!! Och vad roligt med en egen kund, lycka till :D

Charlotta Hägg    •  

Sv: Inte jag heller, så himla fint ju :D och fin du var!

Det var min första dag i skolan idag också… riktigt segt men kul att träffa alla som man inte träffar på fritiden :)

Frida    •  

Åh vilken mysig start du har!!! Lycka till på onsdag med din kund!

Boel    •  

Låter som en härlig dag!
Spännande med din riktiga kund, lycka till :D

Sv: Visst är det :)

Ida - foto & häst    •  

så fin du är! och roligt med din första kund, lycka till, kommer säkert bli jättebra :D

Hillevi    •  

Åh, lyllo, jag behövde börja skolan redan förra torsdagen, haha :(

Amanda♥    •  

Åh vad fin du är!

Madeliene    •  

Du är så fin!

Anna    •  

åh vad roligt :D

Madde    •  

Åh så fin du är!! Skönt att du hade en bra första skoldag! :)

Jenny Karlsson    •  

sv: Ja det är så härligt med tränning :)

vad fin du är!

Karin    •  

Vad långt jullov du hade

Sara Ekman    •  

Härligt med mjukstart :)

Maja    •  

Vad roligt med kunder! Lycka till!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Fin du är. :)

milina.blogg.se    •  

åh jag var så sjuk nervös när jag tog emot min första kund haha! men det gick bra :)

Siri |Diabitfit|    •  

Vad roligt, lycka till med kunden :D

G I N A ~    •  

Så fin du är! Hoppas det gick bra i skolan :)

malin    •  

spännande! :) fin du är-.

Lina - my art & my life    •  

Spännande med första kunden! Kommer säkert gå hur bra som helst! :)

Julia    •  

vad kul! =)

Erika    •  

Vad spännande det lät, att äntligen få testa på kunder :)

linnea    •  

åh vilken fin header du har!

Brownsugar    •  

fiin :)

Julia Jansson    •  

åh va fin!!

Pauline    •  

fin du är :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!