Eyelashes

 Dessa tio par lösögonfransarna trillade ner i postlådan idag och hade redan helt glömt bort att jag ens hade beställt dom! 
Hade lite beslutsångest när jag skulle beställa dessa några veckor sedan från ebay eftersom att det fanns så många modeller att välja på men dessa var riktigt fina och naturliga för runt 1€ / 10kr (!!!)
 
Idag fick jag även hämta ut ett spännande paket från mitt favoritföretag som ni kommer få läsa om senare i bloggen, så stay tuned för mera! :)


sara navjord    •  

oj vad billigt!!

Caroline Blomberg    •  

helt sjukt billigt!!

ebba    •  

men så kul!
svar: kul att det uppskattas :)

Klara Andersson    •  

åå så kul, och så sjukt billigt!

N    •  

Köpte du alla för 10kr? :o

Nathalie Tegelstam    •  

Åh vad roligt, och snygga :) kram

Lydia    •  

Vill också haa

Isabella Huynh    •  

har samma problem med att välja lösögonfransar! har kanske 5 paket hemma :) kunde inte välja en så köpte alla haha

Malin Lindgren    •  

Önskar jag kunde använda lösögonfransar men mina ögon blir riktigt irriterade.. O har korta ögonfransar tyvärr. :(

Svar: Ja sjukt billig var den och har testat den och har inget och klaga på den över faktiskt så har du möjligheten borde du köpa en sån ögonskgga :)

Julia    •  

åh nice :)

Lollee    •  

Älskar att fynda på ebay!

KassandraPalma    •  

riktigt fina för att vara så billiga!

Emelie    •  

Härligt att det var så otroligt billigt med så många också!! Hoppas fransarna var bra! :) Är själv lite mer inne på att göra fransförlängning då jag inte har tålamod att hålla på och sätta på de själva haha ;)

Emelie    •  

Åh, så najs! :D

Louise    •  

Så fina!

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Vad roligt med paket! :)

Rebecca    •  

Åh, har också funderat på att beställa det! vill gärna veta hur dom sitter på :)

Svar: Kan säkert lägga upp ett inlägg när jag har på dom! :)
Henrietta Nylund

milina.blogg.se    •  

fina!

Sara    •  

Så fint med lösögonfransar! En gång beställde jag hem 100 par så jag har fortfarande massa oöppnade lådor, haha .. :)

Siri |Diabitfit|    •  

Nice!

J E N N I F E R    •  

Åh vad fina!

Karin    •  

Har aldrig vågat använda lösögonfransar faktiskt ^^

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Vilket fynd! :)

Ellen    •  

Ser fina ut! Har aldrig testat lösögonfransar faktiskt.

Pauline    •  

blir galen på lösögonfransar, men snyggt är det!

Sofia    •  

samma som jag beställde för ett tag sedan :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!