Efter ett gympass

Mina nya superfina och sköna påslakan!
Har precis kommit hem efter ett mag och biceps pass på gymmet och har precis ätit. Gympasset gick väl sådär i början men mot slutet gick det bättre!
 
Imorgon är ju även sista dagen av mitt jullov och på något sätt har jag trott att det var söndag idag(?) så skönt med en natt till före skolan börjar pånytt!
 
Är faktiskt riktigt taggad på att börja skolan igen eftersom att vi har kundarbete två gånger i veckan så det kommer bli riktigt kul! Om någon i vasatrakten vill få ändring på sitt hår kan ni komma till mig på Pointcut ;)
 
Nej men nu ska jag ta en lååång dusch och sedan bara njuta av den sista kvällen/natten av lovet! :)


Emma    •  

Åh vilket snyggt bäddset:D

Ninni - Vimsiga mamman    •  

Sv. Tack :))
Så snyggt! :)

Julia Jansson    •  

Gud vilket fint påslakan !, varifrån har du köpt det? :)

Svar: Jag beställde det från Jotex! :)
Henrietta Nylund

Frida    •  

Åh vad fin du är! Kram

Lydia Elstig    •  

Fint!

Anna    •  

Härligt att du känner dig så taggad på skolan :)

Ida - foto & häst    •  

men åh, älskar påslakanen! :D
sv; tack snälla du ❤

Anna    •  

Så skönt att inte ha börjat skolan ännu :)

Angelica Bengtsson Fotografi    •  

Härlig med gympass :D

Amanda♥    •  

Så kul att gymma! :)

Julia    •  

så fint påslakan :)

Sara    •  

Härligt med ett träningspass : Och vilken underbar färg på t-shirten :)

idategebos.blogg.se    •  

fin blogg:)

Anonym    •  

Fin du är:) skönt med gym!

Sara Ekman    •  

Härligt :)

Ida    •  

Mysig säng!

Lotta Englund    •  

riktigt fina sängkläder, så snyggt med vitt och grått! :)

Svar: Ja eller hur!
Henrietta Nylund

Celine    •  

Men nej så mysig säng!

Svar: Visst är den! :)
Henrietta Nylund

MALIN    •  

Vad duktig du är! Och vad fin din sänggavel är :)

milina.blogg.se    •  

jättefina påslakan :)

Svar: Tack så mycket!
Henrietta Nylund

Ninni - Vimsiga mamman    •  

Sv jaa verkligen :) älskar ju tårta så :D

Pauline    •  

vad roligt att det känns bra att börja skolan! :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härligt att du är taggad på att börja skolan igen! :)

Siri |Diabitfit|    •  

Snygg träningsoutfit :D

VERONICA - fashion blog    •  

Sååå fint :) Och du är lagom jäkla snygg tjejen! Ha en underbar söndag fina du! :) Kram!

Prietha    •  

Guud så mysig säng!

Lina Johansson    •  

Åh vilken mysig säng! hihi :D

Sv: Tack, visst var den!

lollo    •  

tjena har en bloggtävling på bloggen. skulle va kul om du ville vara med , va har man att förlora liksom , kram och ha en bra dag :)

Boel    •  

Härligt att gymma :)

Sv: Ja, helt klart!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Ser supermysigt ut! : )

Sanna Preifelt    •  

Åh jag vill också komma igång med träningen snart :)

Madde    •  

Så duktigt du är! Älskar känslan av nya lakan, så härligt!

Erika    •  

Vad fina påslakan :)

Victoria    •  

Tack så mycket vad roligt att du tycker det :)

Så fina sängkläder.

sofft.blogg.se    •  

Snygga sängkläder!

Anita    •  

Finis :D

Malin    •  

Dom var verkligen snygga! :)

emma    •  

åh vad fint :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!