We got three more days til' friday

 
Vet inte om någon har missat denna nya låten av Rihanna, Kanye och Paul? Eller har jag fel?
Själv gillar jag verkligen denna på något sätt, den är lite annorlundare än allt man hör på radion nu tycker jag!
 Visste dock inte att Kanye gjorde annat än rap, så det var en positiv överraskning haha! 
 
Nu har jag annars precis kommit hem efter en tung skoldag så nu ska jag verkligen vila ut mig resten av kvällen!
Imorgon börjar min skola först klockan 2 vilket betyder låång sovmorgon och mycket extra tid på morgonen, låter som musik i mina öron!
 
Vad tycker ni om låten? Bra eller dålig?


Anonym    •  

Förvånadsvärt bra låt

Amanda Johansson    •  

Superbra och lite annorlunda. Tror det är lite tack vare Paul:)

N    •  

Jag tycker den är bra!

milina.blogg.se    •  

njaaa, den föll mig inte riktigt i smaken!

Sara    •  

Den är super bra!! :D

Anna    •  

Jag har också bloggat om denna och kan fortfarande inte bestämma mig för vad jag tycker om den. Ibland älskar jag den och ibland avskyr jag den nästan. Lite konstigt :)

SOFIA    •  

Roligt sammarbete mellan olika typer av artister :)

Madeleine Parkenberg    •  

Jag älskar den! :D

Madde    •  

Såå bra låt!!

Rebecka    •  

Måste hålla med dig om låten :)

Svar:
Åh vad roligt att du gör det :D

Kram

Siri |Diabitfit|    •  

Helt okej låt tycker jag :)

LINNEA    •  

Åh måste lyssna på den låten! Har missat den :)

Josephine    •  

Den är så bra!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Jag gillar den!

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

jätte bra

Isabella Huynh    •  

jag tycker faktiskt den är ganska bra :)

Erika    •  

Sovmorgon är aldrig fel! :)

Lara    •  

för mkt autotune för kanye..usch nej diss för hans del. :p

KassandraPalma    •  

riktigt bra låt! har dock bara hört den två gånger

Hillevi    •  

Älskar den låten!

Emma    •  

Riktigt bra :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!