Vårjackor

 
Spring jackets

 
Nu har det mitt i allt blivit värsta vårvädret här i Vasa? Vet inte med resten av landet osv. men de senaste dagarna har solen lyst hela dagen och isen har smultit bort från vägarna och man hör fågelkvitter!
 
Så nu har jag börjat spana in på vårjackor och det lutar faktiskt mot någon åt det beigea/vita/rosa hållet då de är mina favoritfärger! Skulle även vara sugen på en kappa och den i mitten är verkligen fin! Skulle vilja ha den i den puderrosa färgen eller i svart!
 
Jag nu just bara 2 quiltade jackor i två olika färger, beige och marinblå, så skulle vilja ha något annat att ha på mig än en quiltad jacka i vår! Då skulle en kappa sitta riktigt fint! :)
 
Vilken av dessa 3 är din favorit?


Michelle W-    •  

Åh tack ! :)

FannyFredrica - [Fotografering]    •  

De var fina alla tre men jag tyckte verkligen om modellen på den sista! :D

Erika    •  

Jättefina jackor/kappor alla tre :)

Frida    •  

Fin kappa, rekommenderar den i ljusblått! :-)
Den från Vero Moda var finast!

vanja    •  

sv: ja!

snygga jackor och kappor :D

Elin Bjurek    •  

Alla tre var ju extremt snygga!!

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Oj, svårt val. Alla var snygga!! :)

N    •  

Jättefina!
Är det okej om jag lånar bilden till min blogg?

Fanny    •  

Jag gillar verkligen H&M jackan, sjukt stilig! :D

therese    •  

Vero moda var grymt snygg :)

Anna    •  

Riktigt fina alla tre! Gillar nog kappan allra mest av dessa :)

Klara Andersson    •  

åå så snygga,shitt bra tips!

Emelie    •  

kappan var ju otroligt snygg!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Den sista var riktigt snygg. :)

milina.blogg.se    •  

inte riktigt min stil! :)

Siri |Diabitfit|    •  

Bikbok var sjukt snygg!

malin    •  

Mitten! ;) men alla var snygga!

Ida Lindborg ♡    •  

ååh så snyggt! :D

Sara    •  

Åh så snygga ! Mina favoriter är från Vero Moda och Bikbok, beror lite på vilken stil man vill ha just den dagen :)

linah    •  

åå älskar den i mitten!

Julia    •  

det är typ vår här med känns det som, skönt men gillar inte när det är massa slask haha!

Släpp taget. följ flödet    •  

Den i mitten föll jag för direkt!! :)

Malin Lindgren    •  

Sv: Ja riktigt roligt med annorlunda träningssätt, alltid kul med lite variation tycker jag, så man håller igång motivationen.:)

Åh min favorit är lätt den i mitten ♥ Vill så gärna ha en sån men jag anser att jag är för kort för att ha en, är endast 159cm,,

cecilia    •  

så sjukt snygga jackor, surt att jag blir så blek i den färgen!

Isabella Huynh    •  

wow den från bikbok var ju sjukt snygg!

Michelle    •  

så fina!

hoppas du får en bra vecka :)

Josephine    •  

Fina!

Rebecka    •  

Jag gillar den i mitten :)

Svar:
Tack fina du ♡ Är så nöjd!

Kram

Anonym    •  

Dösnygga!!! Love kappan!

Emma    •  

Jag gillar nr 3 mest tror jag, men alla var fina :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!